Monday, June 12, 2006

現場實況



友人話佢公司黎緊會有staff sale, 但係要inivation card, 佢話俾幾張我, 咁我今日放工就到佢公司拎啦!!! 佢公司係灣仔, 當我去到佢公司附近o個時就見到有警察將條軒尼詩道封鎖左, 天生好奇心爆棚的我, 當然就走過去"昅"下咩事啦!!! 就見到有人企左係天橋頂大叫(當時, 唔知咩事, 返到屋企, 睇新聞先知係d爭取居港權人士示威)。於是就打俾友人, 問佢知唔知發生咩事, 我同佢講:『你公司樓下有人跳樓喎!!!』, 點知佢以為我講笑就話:『咪顛啦!!! 你跳樓就行開d啦!!』, 算!!! 佢唔信就罷, 於是就去到佢公司拎左d inivtation card(多謝妳幫我搵到d我想要的時間, 麻煩晒!!!), 拎完佢就繼續返office做野。

而我今晚就約左阿牛一家去食buffet, 其實原本應該係上星期五去的, 不過, 牛牛book唔到位, 所以就順延至今日。 點解冇啦啦會去食buffet呢? 其實最主要係因為牛牛個親戚俾左張半價coupon俾佢(好抵架, 由原價3百蚊, 家陣半價只係百五蚊左右), 佢就叫埋我一齊去食, 原本有叫埋阿達 & jessica, 不過, 佢兩個都各自有不同原因, 所以就缺席是次buffet。

牛牛同我講話去Marco Polo Prince食Buffet的時候, 我都已經話又去呀, 之前已經食過兩次, 點知佢同我講話佢自己唔多記得添(真係冇記性, 咁快老人痴呆!!!) 一去到個間restaurant的時候, 突然間佢就"呀"左一聲之後就話:『 e, 係喎, 我醒起啦!!! 我地黎呢度食過架~~~』, 我一早咪同妳講左, 妳又唔信!!! 之後, 食到中途, 友人打俾我, 同我講:『岩岩放工, 見到有人跳樓!! 之後, 就醒起你講過呢件事, 乜原來係真架...haha, 跳到依家都未完(當時, 已經係8:00p.m左右)』, 哎呀!! 乜家陣, 我成日講大話咩, 點解冇人信我講架野。haha, 雖然, 我有時講野係有少少浮誇, 係多左少少形容詞之麻...

食完之後, 都差唔多9:30p.m, 之後, 就各自返屋企。

No comments: