Monday, June 26, 2006

好朋友系列: 堅

堅又是我的中學同學, 中學時代花名呢個傢伙, 每個人都總會有一個傍身, 不知何故, 堅的花名總是給別人的多5-10倍, 不過由於太多多到記唔晒, 所以都不在此談。 中學時代, 係我身邊每一位同學仔都好叻好聰明, 堅更加係一個表表者, 他的成績永遠都係頭1,2,3,4名, 正所謂物以類聚, 我地呢d平凡人, 點解會同到呢d讀書人做到朋友呢, 我諗深一層一定係佢想追阿牛先同我地玩(講笑姐!!!), 由於, 讀書人思想比較正經, 一旦同我地呢班口多多人士玩起上黎, 真係有少少執輸, 亦因為如此, 當年概佢就成為我同余弟兄等人取笑對象, ....whahaha!!!! 不過, 經過我地多年黎訓練佢都略有所成啦, 再唔係我地取笑焦點。

於中學時代, 本人與他有一件事永遠令人難忘, 亦於朋友聚會中時不時都間中提起下, o個件事亦係我人生之中簡直係屈辱&污點。 話說本人於中學時代乃係一名運動健將, 有一次上體育課時, 老師將男生分派兩隊, 作足球比賽對壘, 當時本人就充當龍門。 敵方進攻時, 平日以我身手敏捷去救波, 簡直係冇難度, 點知, 最後我都係衰左係堅手上, 竟然俾佢係我手上入左一球, 黎到呢度大家請注意一點, 堅---佢係同我同一隊, 咁即係話呢一球係『Own Goal』, 其實實情係當時有敵方傳中, 堅就返黎後防幫手, 點知佢就用頭一頂, 就頂入左我個龍門入面, 呢件『Own Goal』事件可以話令我永世難忘。 當時我仲諗住自己林源三上身, 應該冇人入到我波架啦, 點知~~~唉, 人算不如天算, 你有冇睇過"足球小將"入面概林源三要救"own goal"架, 冇呀麻, 所以咪輸羅...

堅亦都係我唯一位中學同學入面(熟個d呀!!!), 順順利利暢通無阻完成9年免費教育兼完成預科兼直上香港第一學府(香港大學)的第一人, 不過, 我就有少少遺憾的是, 當年堅畢業時影畢業相(當然係香港大學入面取景啦!!!), 各友人均有不同原因缺席刻次影相活動, 當日只得我, jessica 及牛出席。 難得有朋友於第一學府畢業, 並有藉口可以於香港大學影相沾少少光(起碼自己唔會冇啦啦走去HKU影風景相~~), 實在難得。

堅, 牛, jessica & 我, 呢4人組合, 可以話係一齊去過唔少地方旅行, 計一計有台灣, 韓國, 日本, 中山, 大陸(好多人甩底o個次, 包括jessica), 澳門, 我覺得每次旅行之後, 大家都一齊經歷一d事, 有開心有唔開心, 大家關係更因為了解會再進一步, 仲記得當年, 大家大學畢業, 我同jessica都係同一間U, 堅就係另一間, 佢o個間就好衰係全港U最遲考完Exam的一間, 同我o個間的exam period差不多有成一個月之差距。 由於我地一早定左畢業一齊去台灣旅行, 所以我同jessica就要等佢, 工都唔搵, 最後, 堅考完試第二日我地就馬上上機出發, 就係咁去左我地第一次(起碼係我自己第一次)的自由行之旅, o個次真係玩得好開心, 四條友第一次一齊搭飛機去旅行個種感覺真係好特別, 始終同平日大家約行街食飯係唔同。

自出黎社會做事, 我就覺得佢就越黎越多野諗有時仲有d走入左個"死胡同"入面, 其實佢中學個時都成日諗野(堅, 你仲乜成日諗野!!!)(講多樣野, 正因為咁佢中學已經有白頭髮), 當時伙當然係諗點樣考第1啦!!! 家陣就成日諗住點樣發達, 我諗佢最大關係都係因為佢概另一半, 佢想阿牛有個"唔休做境界", 所以某程度上佢都受到一定程度的壓力, 不過, 卻正正因為咁, 就更加突顯阿牛係佢生命中的另一重要, 牛牛的天性樂觀往往為堅帶出新一道的思維方向, 不再用轉牛角尖。仲有, 有一次上去阿牛屋企食飯(係呀!! 我又貢上去食飯啦~~wahahah!!!), 食完飯之後, 牛媽媽同我講左一句:『阿Gary, 志堅個人成日都好多野諗!!!』, o拿!!! 唔係我講架, 其他人都發覺到架, 唔好成日諗住點樣發達, 有時d野, 好講機遇, 唔係你話想就得, 有時俾自己太大壓力好辛苦架!!! 香港人relax~~~

最後, 老規矩, 堅上黎留言~~~~快.....

(下期預告: 余弟兄)

13 comments:

Anonymous said...

衰仔,你竟然記住呢一球波? 個陣時我真係想幫你解圍架, 但唔知點解個波又向後飛喎.當我向後望你企左出來後就知中招啦~(都唔知你企出來做乜,都有後衛(我)啦,你仲想出來打左個波扮有型咩)不過自己諗番呢個波都覺得好攪笑(唔係人人都做到架,世界上都有好多球星試過 own goal 啦,最近架世界杯都有啦).呢個回憶都好特別,hehe~~

你話我多野諗,講真我都就真係好多野諗.可能以前我覺得一分耕耘就一定係一分收獲.加上屋企架變化(從高向下滑落),令我覺得找到錢先至係最重要,所以千方百計諗計找錢. 經過今年架多次變動,同三年架工作.我發現命運有時真係唔到你講,又都唔到你去控制.找錢喎,好命架人,d錢係迫住你去找,好命架,你點找都唔會給你找到.現在架我都開始慢慢咁去接受呢個事實,但都係慢慢來啦.現在目標都係找番份可以學到野架工作先.睇番之前我都係太急進,諗住一有chance 就上,咁咪做成今日咁唔上唔落咁law. 講真諗落都覺得幾捉虫,不過算啦,一切重新來過,我總算有班好朋友ma~~ hehe

講開我d花名,十過有九個都係余生架精心傑作(但冇個好野,shit),我自己都唔佢記唔晒.但余生都應該幾得8-9成.佢個腦始終都有部份專門記下我們係中學時代架攪笑野.

Jessica said...

點解我完全唔知有件咁的事呀,好好笑喎,我都有睇足球小將家.
我都好記得當年我地去影畢業相,坐陳生部車去,當然還有台灣旅行啦,係第一次同你地出國,有好多好笑的事,我同Gary成日鬥咀,阿牛同陳生成日計數,一日食成十幾餐,所以有好多近年回憶只得我地4小龍去經營,有遺憾但更珍惜,因為有咩事大家都會係到.

堅叔叔真係好多白髮,諗少的野啦,有時唔係想就有,講際遇同時機,所以要有目標但唔好強求,唔係會好辛苦,知嗎?
同於有的人求事業,有的求愛情,有時強求都唔等於開心,反之隨緣會開心的,但你都要加把勁啦..找工

Gary said...

堅, 你都算係最有心一位啦!!!

我都係第一次見有人留咁大篇幅的留言, 唔錯, 唔錯!!! 你咁賞面, 我當然唔會咁孤寒 & 咁"行", 就咁講句多謝啦!!!!

就係度加多個Bonu俾你呀!!!

講真個句, 係中學o個時對你認識唔深, 唔知你屋企d事, only知道你屋企好似幾有, 其他野都唔係太清楚, 好多時都係係其他同學仔口 中知道, 尤其是"由高而下"事件, 都係事後多年前先知, 知你本身係一個不太多言的人, 有時, 有野想搵人傾下, 你都可能會收埋係個心入面or同only阿牛傾, 呢幾年大家熟稔左不少, 有咩事, 唔怕搵我or其他人傾下, 雖然, 唔一定有咩幫到手, 但係朋友呢d野就係用黎作分享之用麻...(當中包括開心與唔開心)。

"own goal"事件, 其實都唔係一件咩一回事, 只不過係余弟兄等人時不時都重提呢件事, 我先記得咁清楚, 都係多得佢地繪形繪聲先有咁概效果...haha

見你接二連三的轉工, 有好有唔好啦!!! 起碼, 次次轉親工都有得加人工呀!!! 其次, 睇概野都多左呀, 起碼之前做o個第一份工, 你都算係做大工程, 話晒係基建(雖然你話自己係small potato), 我就真係幾羨慕你可以接觸到呢d野...不過, 一句講晒, 你睇我好時, 人地都係睇你好姐(唔好成日話我冇野做先得架, 雖然呢個係事實, haha!!!) 有料, 就唔怕啦, 學蘇文峰咁講有時真係要等"運"到。

起碼, 你冇野做o個時都可以砌下機幫補下呀....

好啦!!! 寫住咁多先....

Camustudent said...

堅,今次真係唔係笑你,我踢咁耐波唔好話頭搥入波,連攻門都少之又少,所以你果球波係好野黎架,唔駛刻意大家都會記得呢 :P

堅呀,人總係有低潮,低潮只係試煉,為你既高潮鋪路,但千祈唔好俾自己咁大壓力,要學懂和身邊人分擔,谷晒係自己身上只會苦了別人苦了自己,錢唔駛話要搵好多,只要足夠令大家過著安穩的生活便可以了,這種快樂是最難能可貴的。不是特意要向你傳教,無論任何宗教信仰,都相信有靈魂這回事,試想想,人死後可以帶走的是什麼?金錢?大屋?肉身?通通不是,這些只可以遺留在人世間,帶不走的,人死後只可以帶走的只有靈,現在這樣相比之下,金錢便變得不是最重要了,靈係咪比較重要d呢?:)

關於你的花名,除著當下與往時往事的時間相距漸遠,每一個製作過程我都唔係好有印象喇,記憶中有兩三個係比較深刻的。我真係老喇,老喇…

Gary said...

jessica & camus的留言都唔係留俾我, 堅你自己reply返佢地啦!!! (個個都咁大篇, 有一手呀!!!)

仲有, 咁人齊, thomas & jaemi你地都黎留言呀...咁就真係算齊齊整整....

Anonymous said...

哈哈, 呢度好似變左我個 blog tim hehe.估唔到大家咁有反應tim. 睇左你地d comment, 原來你地個個都明白人有高低,月有圓缺的道理,講真可能以前自己真係太過順利啦,總覺得人定勝天.經過呢一兩年架經歷,我發現原來呢個世界好多野都唔到你去諗.之前我真係有怨天尤人架,不過,有現在有小小叫做看通左(即係睇化左).凡事真的不可強求.

呢幾年於我身上變化架野有好多,可幸架係你地呢班好朋友都仲係我架好朋友.記得以前都冇同你地咁friend,尢其係係大學時代,我可以順利升讀大學,但你們(包括牛牛)都不幸地未能一起升讀.當時架我真係好alone架,可以升上大學本來係好開心,但我就冇朋友可以分享,讀大學0個幾年,變得同大家生疏左好多.當時我諗唔通又冇左班朋友仔?(呢個情況係我初中時曾經發生,好多朋友都隨家人移民,一下子一個朋友都冇)好在之後大家都各有各發展,仲各有各精彩tim.再加上一齊旅行,大家架話題同經歷多番好多先至可以變番咁friend jar. 所以我都好期待可以同大家一齊再去旅行架.

呢一兩年我架心情同情緒可以話長期係平均線之下,好在有個傻瓜女朋友對我不離不棄(即使我係低潮,佢都係我身邊,真係我人生一大好運),我先至可以咁快起番身.佢真係"我生命中最重要架人".

到最後好多謝大家對我架關心,多謝!!!!

Gary said...

堅.....唔怕話你知, 阿牛唔係對你有信心, 只不過, 係佢對自己的"旺夫相"有信心...wahhaha, 佢深信自己係有一條有旺夫命....wahhahah

堅....咀佢, 咀佢, 咀佢......

Gary said...

攪活動唔係一個大問題, 亦都唔係一件什麼的煩事, 最緊要係你地參與, 其實, 生日食飯呢d係指定動作, 但係我反而希望有多d其他活動玩下, 唔好次次"齋"食飯, 好悶架....

趁大家仲係後生, 多d出去玩下, 船河呀, 返大陸旅行呀, camp呀, 行山呀, 大家雖然係忙, 但都希望可以配合到......

Jessica said...

大家有冇時間係8月份抽出幾天去個短旅行,可以係宿營呀,好耐都冇同大家去啦, 對上已經係某年x'mas啦. 所以,不如8月份阿牛同堅之生日派對做個藉口,大家出來玩好嗎?
一係來玩沙灘派對,有咩意見咋?

大家今年冇咩影大合照,我指外景相,所以大家有冇咩好提議?
只要大家多的參與,咁回憶的事可以多好多家,唔好只係停係中學時期,大家可以高高興興出來講笑呀.

附加:點解你地只係gary都留言呀,得閒都去我個部落留言啦!
>0<

Gary said...

多謝各位係度多多留言, jessica唔好羨慕, 你唔"恨"得咁多架啦.......wahahhaha....

去玩, 我就幾時都得, 不過, 就最好早少少決定, 等阿牛可以請到假....

你要外景之麻, 下次食飯, 同你係條街度影多幾張相羅!!!!!!o.k~~~

Camustudent said...

絕對要盛讚gary既努力維繫,使我地有見面相聚既習慣,更變成一件最自然不過既事。

喂喂喂﹗Gary,我個糸列幾時出呀?襯大家仲有咁多口水好出啦,我怕冇人reply我個糸列呀。:P

p.s:要相既話問我拎啦,千祈千祈唔好放我d陳年舊照出黎呀,拜託T.T

Gary said...

唔好"摧", 我要慢慢寫架麻...唔係求其寫兩句, 當行貨交....

等下啦...到時你學ivan咁, reply返咁多就得架啦,,,,

Camustudent said...

okok,慢工出細貨,唔摧你:)