Tuesday, June 13, 2006

Winning x World Cup



唔知係唔係前排同阿牛, 阿達佢地打得Winning Eleven多得濟!!! 家陣到睇世界杯個時, 睇到d人走位, 尤其是見到有球員走到空位, 應該去"入攝"個時, 個腦唔知點解忽其然彈左個『三角形』logo出黎(有打winning的朋友應該知咩意思!!!, 唔知, 可以留言問我!!! )又或者, 見佢大腳長傳, 個腦又彈左『圓』掣出黎(同頭先個情況同出一徹)。如果個球員入攝唔成功, 之後, 自己就會諗起, 如果, 俾我打winning個時, 咁樣走位, 一定入硬........

我家陣, 已經開始分唔清, 邊個係winning, 邊個係world cup, or 佢地兩樣野已經係我個腦入面crossover左呢....haha, 定係我開始有思覺失調....

8 comments:

Jessica said...

其實由中學見你地係阿蕉屋企打足球game,我都唔知有咩好玩,加上你地好似只打足球冇其他,連蘇生係街都係打足球,一打就好耐,
我真係驚左winning lor 

 

Camustudent said...

我一早就講過,winning係各女士們既頭號公敵。:)

講開又講真係好懷念一班人係阿蕉屋企打實況足球既日子。

Gary said...

jessica: 成班人打機, 除左winning之外, 我都諗唔到打咩game好....

不過 我仲記得最勁個次, 應該係有一年christmas 係馬鞍山book左間hotel, 成班人玩, 我好似拎埋部PS機去(當然都係打winning啦), haha,


camus: winning, 我由第一集的大頭粗body球員已經開始玩起羅。至於, "實況"由於自己冇超任, 都冇咩點玩過, 都係上阿蕉 or ivan屋企玩個時先掂過下。

Jessica said...

咪係囉...獲獲都係winning..悶死我..我已前試過等人打完場winning要成個鐘, 你話點好呀.

x'mas都係winning...但係真係開人家...不如找日上某人屋企舉行一場winning比賽加睇波,好冇呀??

要有camus/bear/mr. so/ ivan/ jaemi/ gary/ cow/ me plus ar dat dim..

點睇??
30/6好嗎??

JESSICA

Camustudent said...

30/6已經到八強階段,11pm頭場好大機會係德國/英格蘭vs阿根廷,3am尾場亦好大機會係捷克/意大利vs法國,分析完畢。

Gary said...

咁首先要睇下, 邊個屋企有完善設備喎, 要有PS, 又要有裝cable。

Jessica said...

我得i-cable ja wor

jessica

Gary said...

呢個, 都係到時再plan啦, 咁早plan定到時都係放飛機....姐...