Monday, June 05, 2006

失業


當然唔係講我份正職啦!!! 講緊的, 係我份"秘撈"~~~ 話說今朝返到office, 個屎忽都未坐熱, suki個friend就打俾我啦, 佢話今朝"秘撈office"個邊打俾佢話, 今晚冇電腦"吉"到出黎俾我地用, 所以今晚唔駛返, 原本, 我以為咁即係話遲一晚先返啦!!! 點知佢話係另行通知, 咁即係唔知幾時先有得返, 唉!! 我都係第一次, 返都未返就俾人炒魷魚。 秘撈大計失敗, 果然係貧者越貧, 富者越富, 我又跌返入去貧窮線之下啦....岩岩仲諗住可以去到貧窮線邊緣, 點知都係唔得......硬崩崩又將我拉返落黎...好可憐呀!!!

2 comments:

Erica said...

你好似成日都話"屎忽都未坐熱",搞到人地以為你個pat pat真係好唔得閒咁~~~

Gary said...

"屎忽都未坐熱"----呢一句我只係想帶出我岩岩返到公司的時間是很短, 而不是講緊我個pat pat好忙。

呢句入面包括左"擬人法", 另到整句句子更生動...wahhahahha...