Saturday, June 03, 2006

提早六四慶祝晚會


哈, 我講的當然唔係17年前的六四民運啦!!!

聽日係六四, 原本聽晚約左jackie佢地出黎食飯, 慶祝奶媽生日, 點知jackie琴晚打俾我, 話記錯左以為係3/6(星期六)食, 所以佢星期日就約左要去william屋企食, 所以黎唔到, 我叫佢自己打俾奶媽聽啦!!! (自己記錯唔好要我幫妳補飛呀!!!) 點知個衰婆之後打返俾我話, 咩幸福之神眷顧佢, 話奶媽星期六原來得閒, 就係咁所以由原定的六四慶祝晚會就提早一晚。



今晚去食飯的地方由奶媽自己定的, 我去book位, 我地去左九龍地鐵站對出的City Golf入面o個間泰國餐廳食dinner, o個間餐廳叫"Thai Mary", 可能間餐廳係Golf Club 入面, 個感覺好似high d, 當然啦, 佢本身的裝修都很靚, 一入門口仲有個四面佛係度添, 個四面佛同泰國o個個有得比。

係前晚, 小貞貞打左俾我話佢自己胃炎, 所以未必黎到, 我就叫佢休息下啦!!! 點知, 今日下午, lingling打俾我話, 小貞貞可以捱到過黎坐下, 但係唔食野, 連埋小貞貞我地一行8人啦!!

呢間餐廳, 你book位個時可以選擇坐indoor or outdoor, 其實, 天氣唔係太熱基本上坐outdoor都o.k架, 環境不俗, 不過, 我地一行8人, 都係入去indoor嘆下冷氣算啦!!! 係門口我發覺有個牌寫住member only, 車, 都唔係呀, 我都唔係member咪又係一口可以book位、入黎食。食個方面, 一般, 又唔係特別好食, 又唔係難食, 不過, 佢d份量比想像中少&細, 價錢同普通泰式餐廳一樣, 唔係貴。成個overall呢間餐廳評價, 可以一去, 食個環境 & 氣氛, 野食就普通水準啦。

1 comment:

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»