Thursday, June 22, 2006

My new office hour: 朝九晚十一

今晚開始返"秘撈", 於是一放工就"閃人", 首先落左office樓下的茶餐廳食少少野先, 唔係點捱放工(第二份工), 食完野, 先前同秘撈公司講會6:00p.m就上到去, 就拿拿臨搭地鐵去, 其實都只不過係兩, 三站之隔姐。 不過, suki個friend同我講間office係太古坊, 但係就唔記得座building叫咩名, 佢only話俾我知, 只要你過左條行人天橋, 望向右手邊就有個金色波波, 上埋去34/F, 見到係xxCompany, 就係應該岩架啦!!! (汗顏~~~)

於是一出地鐵站, 就照足suki個friend的提示去搵啦!!!(成個feel好似玩緊野外定向, 不過地點係太古坊之麻, haha), 好彩, 話咁快就搵到。 上到去岩岩好6:00p.m, 就打電話搵返個負責人話佢知我到左, 係門口等左一陣佢就出黎接我入office, 個位負責人叫Holy, 之後, 入到去, 佢就是但搵個位俾我坐住先, 因為, 我地呢d part-time做data entry, 要等返工個班人走左, 吉左部電腦出黎先有機用, 6:00p.m d人都未走, 所以我只好慢慢等, 等左差不多6:45p.m先有電腦吉到出黎俾我。

開始工作, Holy先教我有d咩要入, 示範左一, 二次, 其實都係入d資料, 冇咩特別, 冇咩難度, 岩晒, 唔駛用腦。 原來, 今晚得我一個人返, 冇其他人, 成個office空了了, 靜靜"勾勾", 原本我問Holy今晚要做到幾點, 佢話做到8:00p.m就o.k啦, 因為佢都想早d走。

到左8:00p.m, 佢就行左過黎到我講, 話今晚佢個邊有d野攪, 會夜d先走, 走個時先叫我, anyway, 冇咩所謂, 橫點都係賺錢姐, 於是就繼續做, 做到10:00p.m, Holy個同事就過左黎我間房話有野叫我幫手, 都好,3粒鐘對住個mon, 好鬼悶, 有其他野攪下都好!!! 其實, 我都係幫她對下野, 釘下野姐, 不過, 我見佢地好似仲有好多野攪, 我就自己做到10:45p.m左右就走人, Holy同佢另外個兩個同事就繼續做。由於每次都要填time sheet, Holy好好人咁幫我填左6:00-11:00p.m, 佢話齊頭易計d喎。

都好耐未試過, 咁晏先放工....haha/....同埋我真係幾幸福, 真係有人o.t, 做到咁夜.....

3 comments:

Jessica said...

你家下先知都好多人都開OT啦, 你成日話我工作狂,有時候係需要做都咁晏,所以家下找果的係辛苦錢呀...
但係人好得意,有時冇野做就更難過,係咪...

Jessica

Gary said...

『但係人好得意,有時冇野做就更難過,係咪...』

jessica, 你講緊我呀...T_T

妳聽晚陪老細食飯, 努力d啦!!!

Jessica said...

你知唔知女人係一種善變的動物,而老細就更加容易變,佢打比我話唔想去喎,叫我自己去.
你話呀....

不過咁都好,可以冇咁煩呀.