Friday, June 30, 2006

脫晒腳

我地同Karen食完飯之後就分道揚鑣, 我地搭巴士去堅屋企。 原本牛約左好多人上去一齊睇波, 有jessica, 志勤, 傑佬等...我地10點左右就上到去堅屋企, 時間一分一秒咁過, 到10:30p.m突然收到jessica的電話, 佢話佢依家先係屋企食飯, 屋企冇人, 由於要留係屋企陪阿媽, 所以就唔出黎......再一次証明的就是jessica的心思往往令人意想不到, 今次明明係佢話30號睇波好唔好, 點知又.......。正所謂一波未停一波又到, 到左11:00p.m, 仲未見到志勤 & 傑佬等人, 牛就打俾志勤先啦!!! 點知志勤話佢今晚食完飯之後, 諗住"恰"一"恰"先睇波, 點知一"恰"就11:00p.m, 去到呢個時候都係唔出黎, 至於傑佬都因身有要事, 未能出席。到最後, 就得返我地3個人睇波。




今晚頭場大戰係主辦國德國vs今屆單場入波最多的阿根庭, 一心諗住以阿根廷實力要贏應該問題不大, 點知最後俾德國追返一球之餘, 仲要互射12碼輸波, 唉, Macy咁都俾你講中左, 件阿根廷波衫真係著埋今次就收得埋。



到左3:00a.m, 意大利vs烏克蘭, 阿牛係剛才的下半場已經頂唔蒲返左房訓覺, 剩返我同堅兩條麻仔係度睇波, 不過, 我地都係睇左上半場之後都頂唔順, 就各自去左訓覺。

4 comments:

Erica said...

我件阿根廷波衫著左3次就要摺埋喇~~~都話左主場之利,不可忽視架啦,雖然我唔識睇波,但都識睇個勢既.....^^

Camustudent said...

可惡既德國悶蛋,唔服佢地既表現,但服左佢地處理十二碼既決心與穩定。

Gary said...

macy, 失敬, "勢"估唔到, 你都識睇, 你咁堅, 不如, 將件阿根廷波衫d藍色部份, 油左白色去, 咁咪可以當埋德國波衫羅....

Gary said...

camus: 今年, 我預測的final戲碼冇晒啦, 原本諗住係巴西vs阿根廷, 冇晒啦!!! 兩隊都出晒局, 家陣都唔係打世界杯, 似打歐冠杯多d......