Thursday, June 01, 2006

秘撈

今朝, suki問我想唔想幫補下家計, 話有份part-time介紹我做, 原本佢都想做, 不過, 佢岩岩黎緊要exam, 所以就做唔到, 而佢個friend就問佢有冇人介紹, suki好有心一下子就諗起我呢d生活係貧窮線以下的低收入人仕, 真係好, 佢拿拿臨就打俾我, 問我做唔做, 我梗係做啦!!! 家陣又放summer(其實, 過多一個禮拜就要返summer course), 不過, 就唔駛趕assignment & 溫書, 起碼冇後顧之憂, 一樂也!!!

之後, suki就將我個電話俾左佢個朋友, 佢個friend好快就打俾我, 同我講左少少份"秘撈"的資料, 其實, 份job, 只不過係做d data entry work, 簡單非常。佢仲同我講呢間公司係賣"健康水"o個間(唔知邊間, 自己留意下電影廣告, 係肥媽拍o個個)。就係咁, 我下個星期一, 開始我一人身兼兩職的天涯。

臨尾收線個時, 佢提醒我記住帶齊野, 我問佢要帶d咩, 咁佢就話, 佢通常都會自己帶支水自己飲, 因為佢驚o個個公司d人, 會sell佢買"健康水", 所以都係自備好d...

p.s: 仲有, 今日學左個新term, 我呢世仔第一次俾人用"顯淺"黎形容我呢個人。原來我個人係咁"顯淺", hahahahhaha

5 comments:

Jessica said...

我都想找呀,好快開summer term la wor..你有時間咩?

下年有幾個舊同學返poly, 有多的朋友食飯啦...

近期有咩玩,0念下有咩活動玩先?

JESSICA

Gary said...

有邊個返poly呀, 除左thomas之外, 仲有其他人咩???

summer term 我only返 tue & thu之麻, 仲有其他日子呀麻...

你自己咪有秘撈羅...信唔信我爆你大窩, 話俾你老細知啦...

Anonymous said...

膚淺同顯淺都差唔多...

Erica said...

哎呀~~~"顯淺"係一個新term黎架,咁你都唔識!?!証明你份人真係好"膚淺",哈哈哈~~~!

Gary said...

各位同學, 今日老師教造句:

膚淺, 泛指該人仕學識貧乏, 做事毫無深度, 正如"阿榮同學"你自己本身就係一個極佳例子。

例句: 阿榮是一個大男孩, 但還常常看些沒有益處的卡通片, 他這個人真是膚淺。

顯淺, 基本上就冇呢個詞, 但亦勉強可以解釋為簡單, 易明

例句: 今天老師出的考試題目很顯淺, 不消一刻, 我已經能回答完畢。

p.s:Macy同學的造句很好, 可以將兩個詞合埋一齊運用。