Wednesday, June 28, 2006

雷暴警告現正生效


今晚原定約左阿牛, 堅, 阿達, 牛爸 & 阿潔放工之後去泳池游水, 哎呀!!唔知點解琴日冇啦啦就掛左個1號風球, 不過, 睇過天文台個『熱帶氣旋位置及路徑圖』話應該都係打唔成。 好!!就信你(天文台)!!! 咁琴晚就執晒&塞晒d"架生"入個背囊度啦!!!

今朝出門口都好地地, 到左lunch就開始落雨, 仲要有埋個雷暴警告添!!! 不過, 我仲深信呢d都之不過係過雲雨姐, 冇咩樹架!! 而且我係lunch個時上網聽到收音機報天氣話個雷暴警告只係去到4:00p.m, 哈, 咁就掂晒啦, 我地游7:00p.m, 仲有3個鐘左右先到我地去游水的時間, 當堂放心晒。 到左4:00p.m左右, 我真係上天文台個web-site昅一昅, 真係咩警告都冇晒喎(1號風球就依然健在), 就滿心期待今晚可以去游水啦!!! 到左5:20p.m, 阿牛就打俾我話, 今晚仲游唔游水, 我當然話游啦, 死都游, 仲懶醒咁話佢知d什麼雷暴警告冇晒啦!!! 點知, 佢就話, 唔係喎, yahoo仲show緊雷暴警告生效中, 我就馬上上天文台個web-site睇, 妖....原來, 佢個雷暴警告係4:00p.m落左, 點知佢轉個頭4:30p.m就彈返出黎....咁即係冇得游啦.....

雖然, 冇得游但係都照上阿牛屋企食飯(原定計劃都係游完水上阿牛屋企食飯, 不過家陣少左游水個part姐), 7:00p.m自己貢左上去, 一入門口, 牛媽媽就同我講:『岩岩先買完送返黎, 今晚冇咁早食喎!!! 仲有個天文台話1號風球落左羅喎, 不如你地去游水先啦!!』, 我就急急腳打俾ivan, 睇下佢係邊樹, 點知佢話自己咩都冇帶, 唔去羅。咁就算啦!!! 收皮~~~

7:30p.m左右, 阿牛同堅都返到黎, 阿牛就急不及待捉我去佢間房睇相, 睇佢前陣子的annual dinner & 去斯里蘭卡的相片, 阿牛好興奮成個導遊咁, 遂張相講解俾我知入面佢地做緊d咩, 睇緊d咩... haha
到左9:00p.m終於開飯, 今晚豐富羅, 可以話係跟貼世界杯熱潮, 今晚係齊集各國美食, 先派出意大利代表蒜香蘑菇香腸意粉3大盤(因為我地都有成10人食飯架, 所以就煮咁多), 再有日本代表10件各式精美壽司, 今次仲有中國代表有鹵水雞腳&春卷, 當然有香港代表啦!!--->快餐式煎香腸, 仲有青菜兩碟, 成抬都係食送好豐富呀!!!

咁大家一路食飯就一路睇電視啦, 到最後尾聲個個食到飽一飽都停晒手(當然係包括我在內啦!!!), 就係呢個時候, 牛爸爸就同我講::『e, 阿Gary, 好似仲有兩件壽司, 唔好浪費, 一人一件食埋佢!!』, 咁我見盛意拳拳, 咁我就照食啦!!! 再隔多2,3鐘, 牛爸爸又黎:『e, 阿Gary, 隻碟仲有兩隻雞翼, 一人一隻清埋佢, 唔好留啦!!!』就係咁我就再食多隻....cool, 今次真係飽飽.....到執抬個時, 阿文就同我講, haha, 今次仲唔輪到你, 之前我日日都係咁食, haha。 我今次真係飽晒.....

到最後, 阿潔仲拎埋個之前佢自己整好左的Tiramisu出黎分俾大家食, 雖然飽到上頂, 但難得牛二妹自己親手整的蛋糕, 我又點可以唔嘗面呢!!! 臨尾, 佢分晒俾大家之後, 仲有件大的, 就望住我:『e, Gary, 仲要唔要多件呀!!!』, 頭先, 牛媽媽話阿潔好俾心機去整, 要俾面&俾意見, 咁我就只好俾隻碟佢要多件啦!!!

就係咁, 今晚冇去做運動不特止, 仲將個脂肪飽和度增多左....

p.s: 阿潔係我臨走, 問我下要食咩cake, 當時未諗到。岩岩諗到啦, 我要食Blueberry Cheesecake...thx...我等你呀....

2 comments:

Anonymous said...

但係我地無人食blueblerry架啵XD

Gary said...

唔怕, 我一個人食晒佢, 再唔係我打包拎走, 當埋早餐, lunch, tea & dinner咁食左佢。

如果真係唔得...咁整strawberry都o.k!!!!