Sunday, July 23, 2006

濁不可耐之大浪灣

今日阿牛約左我去大浪灣曬太陽(嚴格少少係阿達同佢d同事去, 就約埋阿牛, 咁阿牛就約埋我啦!!!), 同行仲有ivan, 阿恩 & 阿文, 約定1:00p.m上去阿牛屋企一齊出發, 今次, 我地威啦!! 我地今次係深水步搭的士去大浪灣(call七折的), 12:45p.m 我已經準時去到阿牛屋企, 點知ivan兄仲未到, 等左一陣, 就收到ivan既電話話唔好call的士住, 大家一險疑惑諗住咩事呢! 妖, 原來條友仔"內急"家陣上緊黎阿牛屋企要放幾"兩"先走得人, 不過都好, 家陣去左, 總好過去到沙灘先黎咩既, hehe。

就係佢同"屎"神搏鬥期間, 阿文已經call左"七折的"係樓下等, ivan一攪掂, 我地就出發啦!!! 上車之後, 司機同我地講, 好少可有人由深水埗入大浪灣, 所以頭先阿文打電話問價個時, 佢自己一時間都唔知點覆。 haha!! 就係咁, 我地每人只需付出$36 & 半小時既車程就已經入到去大浪灣, 其實咁仲方便, 如果由九龍個邊搭地鐵去到筲箕灣再轉小巴都要廿幾蚊, 仲要起碼個幾鐘頭車程, 家陣, 俾多幾蚊又慳到時間, 幾好呀。 大浪灣, 黎就黎得多, 不過就唔係黎游水, 呢度既BBQ場係每年玩『環島行』個時既終點站, 次次都係夜麻麻黎, 今次先第一次係日頭兼黎呢度游水。

不過, 真係好多人, 成個沙灘都係人, 由於大浪灣係一個玩滑板勝地, 所以都有好多人拎住d滑板黎玩, 仲有呢個view俾半月灣望出去係闊好多, 仲有, 仲有, 呢度d女仔質素可以話俾半月灣高出幾倍有多, 所以我同阿達傾過, 以後我將會地放棄半月灣轉戰去大浪灣。 不過, 呢度唯一比較差的就係d水好污穢, 好多垃圾物體係身邊飄過, 仲要一群群咁黎, 我仲見到有條死魚係我面前飄過, 你話魚都死d水真係幾咁污穢呀, 但係呢一樣野並冇阻礙我地"活動"....hehe///// 玩到4:00p.m左右, 阿達d同事就走先(因為佢地早我地成2個鐘去), 阿恩同阿文都話走先, 原來阿文琴晚冇訓覺, 所以係烈日當空情況下頂唔蒲, 要走先。咁我, 阿牛, ivan, 阿達, 仲有阿達同事&女友就繼續係沙灘hea下, 玩下。 玩到差唔多6:30p.m左右, 就開始執野, 之後就各自歸家休息。

No comments: