Friday, July 21, 2006

兩小時游水教練

琴晚同阿ling傾開電話, 唔知講開d咩, 講講下就話約今晚放工之後一齊去游水。

今日lunch o個時, 阿ling打俾我話小貞貞今日放早, 6:00p.m放工之後可以一齊去游水。5:30p.m放工準時走人, 搭架旺角小巴話咁快15min左右就去到九龍城, 於是就先join左阿ling先, 小貞貞話要執埋少少野先黎。 入到去九龍仔公園泳池, 換完衫出到去大池一望, 嘩!!! 好鬼多人, 應該話係好鬼多小朋友先岩, 7月乃係放暑假既時候, 真係唔同d, 可能呢排天氣炎熱, 太陽高照, 曬到d水滾晒, 一落水以為自己浸緊溫泉, 泳池d水一d都唔涼, 怪怪地咁。 一開始o個時, 自己走左去大池游左2個直池先, 可能人多的問題, 個大池d水質唔係幾得, 一路游係水既能見度簡直係可以話去到"零", 你好明顯係見到好多一粒粒係你面前。

之後, 就同左阿ling去左中池游, 一來o個邊d高度岩佢多d, 兩來個大池有幾條link俾人租左, 得返2至3條link俾人游, 成"揪"人聚埋一齊, 如果要游一個直池的話, 可以等同你打機一樣要不斷係度閃避人。去到中池就正式開始教水(其實唔係話教水, 只不過係睇下有咩地方要改善下姐), 嘩哈哈!!好型!!! 叫阿ling先游一次, 其實佢係識游只不過係游得唔夠快&唔去水, 常常只係游十幾步先去左兩, 三吋位置, 用"停濟不前"黎形容就岩晒, haha~~ 於是就同佢講左一d基本動作, 再改善下d游姿。 好快就游左2個鐘, 係呢個時候係唔係好似仲有個小貞貞冇出現到呢, 係泳到7點鐘左右, 我就打左俾佢問佢黎唔黎, 佢話岩岩執完野, 好倦想返屋企休息, 所以黎唔到。

由於一早約左小奶奶係我地游完水之後一齊食飯, 最後我地就去一間叫"洋一"的日本餐廳食dinner, 我同阿Ling就坐低等小奶奶, 小奶奶黎到, 第一眼見到佢成個人都殘晒, 鬼咩!! 病左成個月, 唔殘就有鬼羅。我地今晚就叫左個『豬柳燒餅』, 『雜菜鍋』, 『咖哩吉列朱排飯』, 『滑旦鰻魚飯』, 雖然都係一般菜式不過都算不錯, 不過, 係佢上『咖哩吉列朱排飯』既時候, 就俾我地發現到係d白飯度有條黑色頭髮, 於是拿拿臨叫個侍應黎幫我地換左佢, 雖然, 佢最後佢好似換左第二碟新既俾我地, 不過, 係唔係真係第二碟新既, 定係佢係咁e挑返起條頭髮, 再擺過晒d位呢, 就不得而知啦!!! 但係我地3條友都傾得開心, 傾到10:30p.m人地收舖, 就送阿ling返屋企, 一路行就同阿ling繼續傾計, 點知越傾就越多野傾, 於是就係九龍城公園行左兩個圈, 吹多一陣水。 傾到成12點, 送埋佢去屋企樓下, 就自已返屋啦!!!

No comments: