Tuesday, July 04, 2006

我係帶菌者

呢幅就係諾沃克病毒

今日睇新聞, 見到有個標題話『變種諾沃克病毒於夏季肆虐本港』, 就係佢啦!!! 唔怪得之, 前排我痾左獲"甘"啦!!! 不過, 除左我之外, 前排身邊都有不同朋友都有痾嘔情況出現, 家陣都應該都好返晒, 雖然, 我同d朋友都冇去醫院做個測試, 不過, 直覺話我知一定係"賴"左呢隻病毒先會咁痾&嘔得咁癲~~~

仲有報紙話:"本港過去兩個月已有50宗安老院及 22 宗醫院爆發諾沃克病毒導致的腸道感染個案 ,單在醫院 已有165人染病,包括28名醫護人員,連同學校及1至4月份數據,上半年共99宗涉及1,301 人 ,較去年的42宗、643人染病上升逾倍 。" 不過照我所睇, 好似我呢d成日以為痾完就冇事, 死都唔去睇醫生的人仕, 大有人在。 所以, 我覺得個實際感染人數應該唔止咁少, 正如"六四", "七一"個d大遊行一樣, 政府永遠都係報細數, 人地明明計過有成4,5萬人, 佢地就話得2,3萬人, 足足少人地一半, 所以呢個數字擴大返幾倍就岩數, 話唔定, 你身邊都有一兩個係帶菌者。

如果, 你未出現痾嘔情況的朋友, 你地要小心, 大家可以留意有關特徵

2 comments:

Anonymous said...

e~~
你今日真係閒到咁? 竟然一次過出幾篇文,不如你去報紙到開番過專欄,咁可以賺埋d稿費 ma~
你真係要小心身體,千萬唔好野到我呀~~

Gary said...

你錯啦...你琴日一定係冇上黎睇野, 今日只係出左一篇, 就係家陣呢一篇

之前o個幾篇, 係琴日打& 琴日已經post左出黎啦...wahahahah///