Sunday, July 30, 2006

肉搏在深圳



早在世界杯進行時已與Denise相約琴日返深圳揼骨玩返日, 而且更為我地日後一齊去旅行作一個好既開始(如果他日去得成的話~~)。

雖然天氣唔多好, 仲成日都落住雨但係依然無損我地上大陸揼骨既興致, 我地一行5人有我, Denise, Ernest, 小菲 & 小菲男友, 就約左12:30p.m係大圍火車站車頭集合。 大家都好準時到達, 於是就開始我地既行程, 聽領導Denise講我地會先係羅湖火車站隔離d酒樓食左lunch先, 之後, 就會去骨場, 係骨場攪得黎都5, 6點, 再去書城, 之後就去打邊爐, 成日行程就係咁。

起身o個時原本想整返個公仔麵食下但係醒起陣間會係上面食lunch, 所以就打消左個念頭。 到出門口個時都係有少少餓, 終於都係頂唔順走左去7仔, 買左個$7/12粒既魚肉燒賣頂住肚先, 唔係容乜易陣間係搭搭下火車中途仲未去到深圳就餓暈的話, 要原車折返就真係瘀皮。

今次, 係我拎左智能身分證之後第一次返大陸, 意下之言就係可以有得玩"e道"啦!!! 嘩哈哈, 真係幾方便個喎, 就咁隊張身分證入部機度, 等多陣, 再印一印你個手指模就攪掂, 方便快捷。 不過, 係我等"入閘"個時, 見前面個條友仔, 印左幾次指模都唔得, 阻住晒, 我心諗呢部機遲d會唔會發展到, 印左3次之後都唔得的話, 就會將o個個人困住係入邊, 之後, 有幾個火搶伸出黎, 將佢燒死, 咁咪可以唔駛阻左後面d人羅。



攪掂香港呢邊, 就過深圳個邊, 原來深圳都有"e道", 不過, 就要第一之的話就要填張好簡單既form係過關個時申請埋就o.k, 我同Ernset之前都未申請過, 所以我同佢就排左去另一邊, Denise佢地就排第二邊, 佢地個邊當然係會快d啦, 所以Eenest就叫佢地去酒樓搵位先。 終於都攪掂, 原本都係俾左張form, 佢就會同你映張相, 印一印手指模就攪掂。 我同Ernest就上去酒樓搵佢地啦!!! 係大陸食野真係都幾平下, 叫左十幾籠點心, 最後埋單都係位位$20。 不過, 唯一唔多好的地方就係叫左個粥&腸粉都唔多熱, 極其量都係叫微暖。

飽飽就開始左我歷時3個鐘既地獄之旅, 何解咁講一直睇落去你就知!!! 原來, 依家d"骨場"都會有免費專車係羅湖火車站旁接載客人到骨場門口, 由於有去揼骨, 真係唔多知原來家陣有d咁既"service"真係大鄉里。 去到骨場就先更衣, 就到左個大廳, 係個度就先做個腳部按摩先, 經理就會搵左個男的給我們男生, 女生當然搵返d女按摩師俾佢地啦!!!

我o個位師傅睇落都好大隻下, 唔知佢係唔係唔抵得我有對小粗腿, 佢用盡九牛二虎之力起勢咁"慄"我個小腿, 我為左面子關係當然係死忍啦冇叫到"痛"啦, 好辛苦終於捱左1個鐘既腳部按摩。

做完"腳"之後, 於是就去左另一間5人房, 今次我地做全身, 諗住頭先辛苦完依家可以舒服d啦, 同頭先一樣男的就搵返男師傅, 女的就搵女師傅, 我就好唔好彩, 有個比頭先個男師傅仲要大隻既男人入左黎, 第一句就問:『仲有邊個未有師傅?』 Ernest就指指我, 佢就行左埋黎, 咁冇計啦, 人地都入左黎冇理由叫人走架, 咁就由佢啦!! 佢就開始幫我按上半身的左邊, 唔知係唔係佢呢排冇咩生意, 佢好鬼好力水, 野野都好似想"練"爆我d肉為止, 係成個按摩既過程入面, 我講得最多既就係同師傅講:『輕一點~~(國語)』, 唔知係我國語差佢聽唔明, 佢都冇咩減過d力水, 按完岩岩個半邊之後, 我諗我死硬, 因為全身定義係上下半身, 家陣先按完個1/4, 即係仲有3/4仲未按, 今次按完我唔知返唔返到落香港。 都係個句:『輕一點~~(國語)』....我依然同師傅講左無數次。 同最後我終於捱完呢兩個鐘, 原本, 我就真係唔多想俾貼士, 不過, 佢家陣"練"到我散晒, 根本就冇反抗能力, 有咩事佢郁我的話, 我就死緊, 所以都係俾左貼士過佢。

其實, 呢個師傅就係岩岩幫Ernest按腳的師傅, 岩岩幫人按完一鐘腳, 佢仲咁有力按第二個既, 我真係懷疑佢平時唔飲水, 淨係飲"紅牛"(乃補充體力飲品)。

辛苦完兩個鐘. 我真係發覺, 我有少少散散地既感覺。 之後, 我地就去左一間叫"肥羊王"的餐廳打邊爐, 其實上面有"小肥羊", 不過, Ernest話"肥羊王"同"小肥羊"都差不多, 但價錢就平d, 於是就去左呢間啦。我地叫左十幾碟左右的打邊爐配料, 最後埋單都係位位$60左右, 又係抵喎!!!

食飽9:15p.m左右, 書城應該已關門, 所以今次就唔去啦, 但時間尚早就係附近行左一陣街, 最後, 行到10:00p.m左右, 我地就搭深圳既地鐵返去羅湖火車站個邊。 講開呢個地鐵站, 原來都開左1至2年, 我呢d大鄉里真係第一次搭, 見佢個車廂都幾乾淨, 幾好幾方便唔駛下下都搭個d公車出出入入。



P.S: 唔係講笑, 俾師傅"練"完, 到家陣個膊頭仲痛緊~~~~

No comments: