Wednesday, July 19, 2006

由朝飽到晚

為慶祝大老細做完手術休養一個月後回歸, 今日lunch係陶源酒家同佢攪左個千人宴(講笑姐! 只係擺左3圍姐, 全部都係自已team d人), 呢間陶源酒家原來係官塘總算數一數二好食(唔好意思, 見識少, 今次都係第一次係度食飯), 今次食飯係預先收左錢先, 多謝位位$100, 正所謂俾咁多就真係食多d。 今日去到個時, 原來訂位的同事已經一早事先點晒的炒粉麵飯&點心, 唔駛坐低先睇下食咩, 呢個安排very good。 坐低冇耐就上菜, 先黎原隻燒鵝, 呢隻燒鵝皮脆肉滑(好似聽講話係$240一隻), 一個字"正", 之後就上荷葉飯呀! 帶子米線呀! 上完黎d之後就勁啦, 停不了的點心源源不絕的送上, 我諗閒閒地都起碼有20籠點心, 真係食到有少少頂到上喉嚨。

講開呢個大老細真係好好人, 好易話為, 冇咩架子, 仲時不時請我地食野添。 食完個Lunch之後冇耐, 有同事話大家陣間3點3唔好走開, 大老細會請食蛋撻仲要係泰昌個隻喎!!! 原來泰昌岩岩呢幾日係官塘開多間分店(原先得旺角新世紀一間), 所以就有得食新鮮熱辣的蛋撻, 泰昌除左出名蛋撻之外, 仲有就係佢既沙翁, 今日都有得食呀~~~食完個豐富午餐再加件蛋撻&沙翁, 爽呀!!!

今晚, 放工約左好友J小姐食飯, 同佢都隔左一排冇見啦, 我地慣性隔一排就會出黎相聚一聚, 呢個"一排"就岩岩過左, 所以今晚就出黎食過便飯順便傾下計啦!!! 放工之後, 7:00p.m左右就係銅鑼灣等, 原先諗唔到食咩, 於是就走左去加寧街(百德新街隔離)搵野食, 由於都係諗住傾下計, 所以就求其搵左間野食就算!!! 我地今晚食個間餐廳叫『九斗半』, 主要係食上海菜, 開頭諗住叫少少食就算, 但係花多眼亂, 於是J小姐就一手指住個2人套餐啦! 都好, 因為正正好有我最鍾意食的小籠包!! 一如以往, 一路食一路傾, 絡繹不絕, 大家好似有好多講唔完的話題。 就係咁, 一講就由7:00p.m傾到成9:15p.m左右先埋單, 不過, 我地兩個人可能食量唔太大, 最後d野都食唔晒, 又係一個字"飽"。

食飽就要消化下, 於是係銅鑼灣行左陣街~~ 到最後就係陪佢等巴士既時侯就傾開去旅行 講開我想去西藏, J小姐就好興奮咁話都想去坐下個青藏鐵路, 佢就話如果去的話就搵埋佢, 好, 一於要plan下去西藏先, 不過, 我諗最快都要等我下年年頭3月交左份dissertation先。

6 comments:

Anonymous said...

你去西藏果時記住要按捺住你內心既興奮,同埋唔好講咁多野,留返啖氣去呼吸會好D,如果你好似平日係香港咁,咁多野講,我怕你好快會無氣,到時有高原反應就唔好啦.....仲有仲有,記住過度亢奮都係高原反應之一黎架!

Gary said...

去過西藏的人, 唔怕話你知, 我個肺佔左我個body的3分之2有多, 所以我係會有足夠的肺容量, 呢方面你唔駛同我膽心。

另一方面, 以我呢d咁淵博既人士, 正所謂有咩未見過, 基本上除左錢會令我亢奮之外(係好好好好好好好好好好好好多個隻), 我諗都冇咩野會可以令我亢奮到去有高原反應的地步。

但係多謝你既關心....

Anonymous said...

你個肺咁大,去到會唔會爆架??
(為左呢個問題,我特登問左個科學界既未來社會楝樑,根據佢俾我既資料,高原地方氣壓低,如果將一個好大同氣壓高既氣球拎去高原,好可能會突然間爆左,即係話,你個肺咁大,突然間去左高原,都有可能會爆!)
仲有,你個肺大到咁,需要既含氧量相對會提高,高原空氣稀薄,如果你再浪費氣力去講野,你一定唔夠氣吸,我勸你都係毒啞左自己先去高原地方穩陣D!

Gary said...

唔會見死不救的人, 你好, 你個位"楝樑"朋友講得好岩, 一個氣球去到一d氣壓高的地方真係會好易爆。

但係有一點, 我要同你講聲, 我o個個叫"肺", 英文叫"Lung" , 唔係一般氣球, 又或者咁講, 如果真係要搵樣野黎比喻我個肺的話, 你用籃球呀!! 你有冇見過一個籃球會冇啦啦會自己爆呀!!

最後都多謝你既關心~~~
p.s: 係呢! 唔會見死不救的人, 唔知你識唔識去過西藏的人呢! 聽聞佢呢排肚痾, 你幫我叫佢小心d啦!!! 你知啦, 有時肚痾都會痾死人架麻!!! 唔該晒!!!

Anonymous said...

你唔使咒我喇,我係唔會咁容易痾死架~~~你小心你自己好過啦!!!

Gary said...

e, 咪同你一樣肚痾的人, 你同去過西藏的人都一樣呀, 你都肚痾呀!!!

係!! 先前我都痾過一獲"甘", 不過, 我已經好返晒啦!!! 但係你地兩個都係d持續性肚痾, 同我個d係唔同架, 所以呢, 你地都係小心d好~~~

仲有呀, 如果你真係咁痾法啦, 會有個後遺症架, 就係你既括約肌開始鬆弛, 明唔明點解呀, 即係你會好容易忍唔住, 之後就會"賴"~~呀!!