Tuesday, July 11, 2006

我的小時候

今日有讀者提議, 『你可唔可以試下唔寫日記,寫篇文貼係blog呀?』就係咁我就寫出呢篇文章出黎啦!!! (呢個topic好"娘"呀, 唔係我出架!!!)

"我的小時候"

古時的平民白姓們對至高無上的皇帝的專稱:『萬歲, 萬歲, 萬萬歲』, 意即高高在上的皇帝能活能活萬歲之多, 就這麼簡單的推算, 那麼我們這些平民白姓則只能活多至一百多歲了罷! 根據剛才的論據, 年屆二十五的我, 於這短短百年人生之中已經經歷了四分之一的時間, 可能小弟的心態蠻像老人家罷, 總喜歡向人提及自己一些老掉了牙的兒童往事, 但"分享"不就是這樣的嗎?

平日總愛聽老媽提及自己兒時的時事情, 於小時候尚在手抱嬰兒階段時, 本人在親戚界中已響負盛名乃係一名"超級聽話寶寶", 何以見得呢? 實況是本人兒時生性懶惰, 生活習慣除了吃之外就只有睡, 當然總會有睡醒的一刻, 但當我睡醒時只要你扭開電視機我就會動也不動乖乖的坐在床上, 況如讓魔術師摧眠了一樣, 是否很怪的啊!

可能幼時太少活動的關係, 所以就儲存了不少能量。 到了小學時代整個人就開始動了起來, 潛在的『頑皮細胞』開始以幾何方式不斷生長及分裂, 於每年小學的每一個年度見家長時, 老師總是對媽媽說:『你的孩子上堂時總是坐不定, 在家都是這樣的嗎?』, 還有一點, 大家還記得成績表旁總有一欄空格是讓老師們填寫對該學生的評語嗎? 我的評語永遠都是『過份好動』, 『經常坐立不安』等字眼或詞句, 雖然是這樣好動, 但我卻是一位十分遵守規矩的學生呀! 現在經常被人大罵本人那來這麼多不切實際的空想, 我想這一切可能是建基於兒時的生活, 不妨在此告訴大家一件事, 兒時本人因為頑皮的關係, 常常被母親大人用雞毛掃"侍候", 當用刑之後, 有一次本人忽發其想, 自己與母親大人同時各自拿起雞毛掃, 之後, 尤如西方武士般格鬥, 你一劍時我一刀, 場面驚險萬分, 當然, 這一切都是我的幻想中, 並無如是實踐過的。

回頭一望短短二十五年, 人大了! 人生的閱歷越多了! 學懂的知識多了! 眼界亦因而已擴闊了不少! 正因如此, 更覺得老媽的"老"了, "老"的不止於身體上, 心態上都出現退化的跡象。 到現在眼見長出滿頭白髮, 多行幾步亦會喘氣的老人家, 很難想像他/她曾在你的幼時, 曾替你捉蟑螂, 並將家中的一切大小事務一手包辦。在父母的心目中子女永遠的長不大的, 方便之門他們隨時為你打開。 老生常談的一句:『樹欲靜時風不息, 子欲養時親不在』, 你又有沒有發覺自己的父母已經在不知不覺之間老了嗎?

13 comments:

Anonymous said...

我想還是作罷了,下次還是用白話文比較生動和可取!如果可以的話,我想你還是不要貼出來比較好,'獻醜就不如藏拙',吳同學應該知道這個道理吧!不過,黃老師我很鼓勵你繼續使用書面語寫文章,這樣可以吸引一些台灣讀者啊!以下是老師對你的文筆一點評語,希望對你有用吧!

吳同學的句子尚算暢順,但用字略嫌馬虎一點,可見讀書(中文科)不多,建議多看有益身心的小說,少看無聊的漫畫.雖然看得出吳同學很努力撰寫文章,但可惜用錯了手法,'我的小時候'對一個廿來歲的小伙子來說,用'抒情'手法便顯得太老氣了,我相信用一些較輕鬆的手法,更能吸引讀者,我相信吳同學尚有進步的空間(雖然很窄),繼續努力!

Gary said...

咩獻醜就不如藏拙, 作死你呀////我呢d叫思想成熟& 穩重, 唔係咩"老氣", 有好多女仔buy呢d架...

你要輕鬆個隻, 你唔早講, 頭先仲等我死找爛找....搵d野出黎"抒"....

我讀書領域範疇好廣闊架, 香港4大名著:"古惑仔", "天下", "街頭霸王", 仲有"紅燈區"我都略略接觸過。

但老師所講的, 我會返屋企反思, 多謝老師指導,
GOOD BYE, MISS WONG

Jessica said...

誰是miss wong ?

Anonymous said...

我都想知喎!睇佢既comment反映出佢幾了解你(老氣)

Camustudent said...

說吧,又是姓"黃"的,她是誰?:P

Gary said...

jaemi, 你終於出現啦!! 我望穿秋水終於見到你留言啦...

你班平凡人, 根本唔了解我地呢d X-Men....你估家陣係乾抄牛河定煲湯呀...邊樹有老氣呢家野..唉!!! 諗住jamei你係我同學仔, 我仲諗住可以將你個距離拉近少少啦, 點知.....唉!!!

黃老師, 你地唔識架啦, 亦可以不必理會這個人, 佢唔係了解我, 佢只不過係d維園阿伯o個類d人姐(即係吹水類....)

Camustudent said...

吹水類?維園阿伯?
單憑這些我已能字裡尋根。

起初已經懷疑是否你那位"最忠實讀者",事實証明亦是。:D

Anonymous said...

e~~
呢幾個comment有d意思喎~
gary 你都係走唔luk架啦~~

Gary said...

各位朋友, 死啦!!! 開始唔明你地講d咩添...請多加說明....

Anonymous said...

你這篇文章令我有不少感觸...

記得我在懂事時已很明白『樹欲靜時風不息, 子欲養時親不在』這一句帶出的含意... 所以我初中的時候已開始想, 我長大後怎樣給他們倆老過安隱舒泰的生活... (當然那時候的我, 也會不時頂撞他們)。

可惜, 世事難料, 往往你所想的與現實有很大的出入。所以趁父母還能感受到我們對他們的愛和關心時, 多點對他們表達我們對他們的愛及感激吧!! 不然的話, 只恐剩下一堆堆的遺憾和無奈......

Gary said...

叔琪, 真係有時估你唔到, 會時不時冇程程會係度留言but anyway多謝係上黎睇我個blog & 留言。

人總要向前看, 希望妳多從積極及樂觀方向前進。 趁後生, 係時候應隨心所欲地幹一些自己想幹的事吧!!!

Anonymous said...

Gary弟兄, 咩無程程呀...又係你叫我等閒睇完就留下言丫嘛! 咁你都開到聲, 做朋友做到咪做囉!~o~ 言則, 你咁講係唔係話我係唔適當既文章留言先? >.<

哈, 仲有就係我當然無咁容易被人估到, 咁易俾你估到嗰個就唔係我(叔琪)啦! ^o^

Gary said...

叔琪姐妹, 我唔係話你冇程程, 只不過, 係一篇咁耐世紀BLOG留言, 係有少少驚喜姐, 好彩我得閒都會係自己個blog度由頭"look"到落低, 睇下有冇人留言姐, 唔係一個唔覺意就miss左你個咁寶貴留言就唔好啦!!!

當然啦, 我十分歡迎你係任何blog度留言, 我都一定會reply返你個留言架!!! 其實叫你得閒睇我個blog都係因為大家都好少見面, 呢個blog都係等你知道下我呢排發生左d咩事呀....總之得閒就上黎幫親下啦!!!wahahhah