Sunday, February 26, 2006

環島行, 行死人



今年係我連續第2年第3次行『環島行』, 今年基本上都係上年班底(simon, suki & me)再加一位新成員~~小貞貞。佢地都係來自我的不同層面, simon係我同事, suki係我個friend, 小貞貞係我中學同學, 哈, 都幾得意黎自五湖四海, 集合一齊。

講返琴日情況先, 我地係參加隊制的, 照大會指示隊制的出發時間係9:15a.m.。所以, 我就約左小貞貞同suki 7:30a.m係金鐘MTR 度等, 再一齊去食早餐(係!!! 點解唔約simon呢?? ---因為, 佢上年早餐就係食得豐富得濟, 攪到行行下就屎急, 所以佢為免意外再一次發生, 都係安全第一。) 我6:00a.m.就起身morning call小貞貞, 之後, 就去沖涼, 醒一醒個人先, 再之後6:30a.m再morning埋suki, 整裝待發, 7:00a.m 就搭巴士去南昌站, 嘩, 原來都幾多人咁早返工個喎, 成個地鐵都好多人下。


就係呢條串友!!! (白花油王子)

7:30a.m, 就見到suki同小貞貞, 我地去左大快活食早餐, 都好耐未試過坐定定嘆早餐, 感覺係非常之正。食完早餐, 我地就去搭攬車。上到山頂, 就join埋simon一齊去攪左登記手續先, 之後, 就做下熱身運動, 等出發, 就係我地做緊熱身運動個時, simon兄, "嘩"左一聲, 我以為咩事啦, 原來佢話見到顏福偉(就係o個個白花油王子羅, haha!!!), simon就好興奮咁叫我幫佢同阿顏生映張合照, 我見冇蝕底我都走去同佢映張啦, 映完之後, 佢就問左我一句:『你地諗住行到幾點呀!!』, 我咪答佢:『我地上年都行到第二朝12:00左右』, 佢就掩住嘴笑笑口(我覺得佢有少少鄙視)話:『嘩, 唔駛呀!!!』, 我心諗:『你老闆, 你就話係老細姐, 得閒走去可以練下, 我地呢d打工仔, 唔駛做咩, 我地都係指在參與姐 , 唔駛咁串呀。』 我當然冇係佢面前咁講啦, 容乜易, 佢突然拎d白花油出黎"拿"我隻眼, 之後話死靚仔咁串 or 走幾個G4出黎打我咁點算呀, 我都係同佢笑笑口就走左去。



9:15a.m正式出發, 一開始成班人一齊起勢咁行。都好順暢, simon依舊保持早個星期的馬拉松個種氣勢, 一口行先一步, 我就同suki & 小貞貞一齊行啦, 話咁快simon已經打俾我話到左check point 1, 佢就係o個度等我地。大約20min左右之後, 我地都到左check point 1, 之後, 就食隻蕉休息下再出發, 沿途天氣都唔錯, 唔係太熱。

去到陽明山莊(check point 2)時間都係3:15p.m, 時間已經俾我預算的早(大會建議到達時間係5:15p.m), 大家休息左一段長少少的時間(因為之後, 段路會比較辛苦), 就再出發。


由於, 雪梨, 香蕉同麵包都係無限量供應, 我就試下雪梨夾麵包黎食啦!!!味道呀..冇咩特別...

去check point 3呢段路應該算係最辛苦的一段, 雖然係得個4km, 但由於上落差太大(又上山又落下山, 樓梯又多), 故此, suki & 小貞貞開始頂唔順。 去到check point 3時(5:15p.m), 小貞貞同我講, 佢膝蓋已經開始就快屈唔到, 由於, 再行去check point 4中間會有個支援站入面有物理治療, 我就叫佢忍下, 因為黎緊個段都係大路, 都唔係太辛苦, 到支援站做下物理治療先。

呢度係大潭水塘.....

到左支援站(7:00p.m左右), 小貞貞同suki就分別去左物理治療同醫療輔助隊度療傷, suki就巴閉啦, 兩隻腳都有事, 兩隻腳有四個醫護人員幫佢包紮。就係呢個時候, 我就聽到d工作人員話, 我地個team已經係least 5 team, o下, 唔係呀, 上年呢個時候, 我都未係least5, 今年, 我仲要係快過上年成個鐘有多喎///。 有見及此, 當suki 同小貞貞療理完, 休息一陣, 就再出發。


兩位小姐都傷晒....

支援站去check point 4全部都係平路(全程係7.5km), 有見及此, simon兄就提議行快d, 如是, 我就帶頭一直行, 兩隻腳不斷咁行, 呢7.5km可以話係完全冇停過, 仲有, 行呢段路個時, 個天時不時就洒陣雨, 時大時細, 著住件風褸又鬼咁焗, 都幾辛苦下。

幾經辛苦, 終於去到check point 4(9:10p.m), 小貞貞同我講佢個膝頭已經完全係屈唔到, 尤其是落山係更加痛, 係呢個時候, 我就同佢講, 如果係咁就不如唔好再玩, 因為係最後個段路, 有一part係完全的落山路, 而且去到終點, total仲有成8km路程, 以佢隻腳狀況唔係太適合再玩落去, 而suki隻腳就更加唔樂觀, 佢先後係check 3 & 支援站, 都要搵醫療輔助隊幫手, 雖然佢個口就話冇事, 但係我都係決定唔俾佢再玩落去。咁成team人都有2個玩唔到, 我同simon都決定唔玩, 同佢地一齊走。


呢張係我地最後一張相啦!!! (因為我地決定out, 唔玩啦!!!各位隊員辛苦晒...)

於是, 通知大會後, 我地就搭的士落返去筲箕灣個邊先, 因為小貞貞就call佢男友仔黎接佢, 順便兜埋我同simon。 suki就叫佢細細妹個男友仔去接佢。 咁我同simon & 小貞貞係太興茶餐廳食野, 由於見大家行得咁辛苦, 呢餐就由我黎請客, 我地叫左兩個小菜及抄飯麵食, haha, 我係第一個見小貞貞男朋友的人(wahahha, lingling, 奶媽你地唔狠得咁多架啦...), 佢都幾好人, 佢話送埋我地返屋企, 我話唔駛, 係紅隧放低我同simon就得(因為, 我就住荔枝角, simon就住大圍, 一個九龍, 一個新界, 就無謂煩到人啦), 但到最後, 佢都係送左我地返屋企, 真係thank you晒....

如果, 下年有時間的話, 等我再玩過先, 不過, 就可能真係未必有機會, 因為, 下年呢個時間, 我要prepare份dissertation未必有時間......

但我都覺得小貞貞同suki好好野, 隻腳咁傷都行到咁多路, very good呀!! simon兄更加唔駛講超fit呀...!!!

2 comments:

Anonymous said...

哈哈..幾時都話女子比男子較能忍受痛楚o架啦! 事實再一次證明了...
但都很多謝你喺你的blog度讚我哋, 不過, 你們兩位男仕都不遜丫, 我們兩位小女子能安全到達check pt 4, 你們也應記一功, 沿途你們也給了我們不少支持及鼓勵(雖然以負面形式), 哈!
可惜的是, 我們最後不能行畢全程(天氣差是最大的原因), 但我也很開心能與你們組成一team參加這次環島行, 我們做到互相扶持及發揮了應有的體育精神吧....若有機會的話, 希望可以再和你們(Vicky, Gary & Simon)一起組team參加類似的活動啦.... ^.^

Gary said...

哈...多謝, suki小姐一番咁感人肺苦之言.....當然啦, 行得晒當然係好, 行唔駛都冇咩所謂, 不過, 下次我應該會搵d其他野玩, 未必再玩環島行。
其實, 我係睇得出妳係心有不甘, 想行埋最後個8km, 係我硬"bing""bing"唔俾妳再行落去, 不過, 在我角度黎講就算係咁我再選多次, 都係唔俾人再行落去, 因為最後個8km, 雖未算係最辛苦, 但係個段係最考人的意志,8km要行晒起碼仲要用多2個半鐘,所以, 大家仲有大把機會玩, 冇謂整傷自己..