Monday, February 27, 2006

Happy Hour 在Office



今日放工冇耐, simon話不如拎放係雪櫃個支綠茶出黎飲左佢, 咁我就拿拿聲走去pantry拎返支綠茶出黎啦!!!

當我拎到出黎個時, 師姐見到支綠茶就話:『e!!! 綠茶呀!!! 溝芝華士呀!!!』, 佢未講完, 我就係我個位度拎左支芝華士(支酒係上次唱k個時飲剩)出黎啦!!! 師姐一見到支酒真係眼都突埋出黎, 跟住笑住口咁講話:『嘩!!! 我講下左喎!!! 你地真係有架.....』跟住, 我就話:『大家黎個杯出黎~~~』, 跟住, 就一人一杯綠茶+芝華士, 飲勝!!! 岩岩, 植sir行過收工, 見到我地飲酒, 就笑笑口話小心飲醉喎, 哈, 我地出黎玩, 邊樹咁易醉呀!!!

師姐飲左兩啖之後就面紅紅啦, 跟住話再飲就醉, 所以就急急腳拎埋個袋就走左, 之後, 我就走去師姐個位度, 一打開佢個杯, 車, 佢都係飲左一啖左右之麻。

我飲完之後成塊面都紅晒, 鬼咩, kenix落左鬼咁多酒....攪到我成個燈泡咁成個人紅晒, 唔只塊面呀, 連個身都紅埋。之後, 我見到Patrick問佢我塊面係唔係好紅, 佢話:『嘩, Gary, 你冇"樹"呀!!!』

6:00p.m左右, 同eric & kenix一齊走, 落到樓下過馬路個陣, free到自己個心跳得好"行", 於是叫kenix摸下我個心, 哈, ..佢話我個心好似就快跳出黎咁濟....eric再摸下, 佢就話駛唔駛陪我行下散下酒氣先返屋企。我就好大聲咁講:『 我冇醉.....我真係冇醉....』, 講真個句, 我真係冇醉架...

同佢地分手之後, 就走去搭巴士, 自己就塞住個MP3聽歌, o個時自己都特登聽d慢歌, 唔好再激自己個心臟.....都唔敢撰d快歌聽一當到容祖兒『越唱越強 』o個首intro就立即飛去第2首, 容乜易個心起勢咁跳架, 咁咪中風....我仲好後生, 唔好攪埋d咁架野, 安全第一....安全第一...

No comments: