Saturday, February 18, 2006

後補+預祝+計劃


琴晚,同jaemi預祝生日(佢正日係下星期), 但我下星期要行環島行關係, 故此提早d幫佢慶祝, 我地去左尖咀的Royal酒店食消夜buffle, 今晚, 我同jessica早到左酒店, 於是jessica就打電話致各方好友位置在那, 此時, 聽到jessica與thomas的對話, 只知t兄今晚又放飛機, 唔知點解開始對佢放飛機的感覺已經有些免疫能力, 聽完之後我只是輕輕的回應:『哦!!!』一聲就算, 因為好似都已經唔係第一次, 所以都已經見怪不怪。不過, 要人打電話黎, 先同人講你唔出席, 會唔會好似唔係幾好呢, 咁大個人應該有d交帶!!!

講返個buffle, 琴晚好似冇咩人, 上次去個時都幾full下, 今次除左慶祝jaemi生日之外, 仲要後補camus兄份生日禮物, 其實係年二八o個時jessica已經拎左, 不過, 久久未能"就"到時間拎出黎, 所以就趁琴晚就順道送埋俾佢, 係件Northface女裝兩用褸, 係冇錯, 係女裝呀!!! camus兄話佢試過d男裝,『老練』咁大件, 所以就要件女裝L碼就岩駛。佢著上去都幾好睇, 幾fit呀...而jaemi個份就因時間關係, sorry未買到, 唔好意思要等下次先有啦...我地有拖冇欠呀.....

傾左一輪, 講到jessica生日去邊, 佢自己就提議去disney, 佢一講呢個活動, 座上每一個人都突然啞左咁, 冇人出聲, 鬼咩, 有人就岩岩去左, 有人就晨早去左, disney又鬼咁細, 所以都冇咩人有興趣, 最後為左完成佢個心願, 我地決定去本地薑『海洋公園』wahahhaha....佢自己就再約另一班朋友去disney啦!!! 我地就去海洋公園~~~其實,我就去邊個我都冇咩所謂, 不過, 冇計啦, 冇人撐妳, 妳勢孤力弱, 我都幫妳唔到....sorry啦....

3 comments:

Camustudent said...

我地呢班friend都好耐未試過一齊出去玩喇,期待﹗

Gary said...

唔該,凡參加者,如見此blog就在此留言報名, 仲有,早d請定假,如果得的話我會問d friend係"教協"買飛會平d....多謝合作...

Camustudent said...

請o係一個禮拜內confirm實,我要請假。