Sunday, February 19, 2006

(Plan A + Plan B) 混合體


琴日, 原定同公司同事出外活動一番, 進行十年都好耐未再接觸的活動~~~『踩單車』
但這個星期的天氣十分之不穩定, 天文台仲話星期六會『天氣寒冷仲有幾陣雨』, 故此, 我地都商討如果踩唔到單車的後著, 繼而出現Plan A & Plan B :

Plan A: 好天氣---->大圍踩單車出發, 入大埔, 再搭車入大尾篤BBQ
Plan B: 落雨 ---->唱Tea K, 再出尖咀食意粉buffle

原本, 天氣唔係太差, 雖然係冇太陽, 天暗暗, 但冇雨落, 我仲一心以為o.k冇問題啦!!! 一出門口唔夠5分鐘就接到eric兄的電話話:『Plan B, Plan B, 出面落緊雨, 唔係好大, 毛毛雨, 不過就好密。』 Shit!!!! 又踩唔成, 再一次泡湯, 咁就只好照原定計劃Plan B啦!!!

大家去到K 房唱到一半時候, eric兄就提議不如今晚去BBQ呀, 好似會開心d。於是, 唱到6:00p.m我地就起程出發入小欖BBQ場, 雖然係星期六, 可能d人諗會落雨就唔去BBQ, 所以都唔算好多人。我地最後搵到個有上蓋的位置燒野食, 天文台好準下, 天氣真係幾寒下, 小欖個BBQ場都幾近海, 應該話佢係對住個海, 所以都幾好風, 時不時都有陣風吹埋黎, 真係講句:『好冷(個音高d)凍!!!』

3 comments:

Camustudent said...

乜今年呢個踩單車活動咁似你上年o既遊船河咁,攪極都攪唔成o既…

Gary said...

冇計啦....我都唔想接2連3,攪d活動都係咁,黎緊星期六參加的『環島行』呀, 睇天文台報導又話多雲有雨呀....妖...都唔知係唔係路...

Anonymous said...

今次踩唔成單車,唔緊要...可以係一個原因俾你再攪多一次(or幾次)活動啦,GOOD ^^