Saturday, February 04, 2006

初七--人日



今個星期六係短週, 唔駛返工。下午到了維園領取下星期日參加的『渣打馬拉松』的號碼布, 計時晶片及相關的記念品, 今日去到維園時發覺好多人喎, 排隊的人打了很多個蛇餅, 今次係第1次參加, 所以都係參加跑10km, 如果跑半馬 or 全馬, 驚跑唔晒全程。等下年 or 下下年再考慮下玩半馬。排左大約3至4個字就拎到號碼布等東西。由於晚上, 於灣仔的皇悅酒店與親戚食buffle dinner及團拜(係呀..哈, 我地新春團拜, 一次過可以見晒咁多人, 咁就唔駛四圍去拜年咁麻煩啦!!! )。 原本, 諗住一個人傻下傻下係銅鑼灣遊蕩大半日, 點知, 俾kenix提議左一個絕佳(最重要係唔駛洗錢)消磨時間的活動~~~~去中央圖書館。

如果計埋今次, 其實我之不過係第2次去中央圖書館, 第1次去應該係n年前概事(仲要係同當時的女友去的---記住家陣我係浪子,wahahha)。去到圖書館已經係2:45p.m, 仲有成3個幾鐘先食飯, 於是就開始係圖書館打書釘, 一個人坐係圖書館靜靜地睇書, o個種悠悠閒閒生活都幾舒服。雖然, 唔係睇咩大文作, 只係睇左幾本雜誌(係呀, 中央圖書館就真係中央圖書館, 咩雜誌都有, 你講得出都有---我就睇左本jet雜誌), 但都好enjoy。

到左6:30p.m, 去到酒店, 各親戚都已經開始拎野食, 當然啦, 我第一時間同各親友拜個年先啦, 呢邊祝你『xx』, 另一邊就恭喜你『xx』, 當然啦!!!咁樣做, 都係想有返d應得的回報啦(利是)!!! 成績都算唔錯...haha, 真係恭喜, 恭喜.....食左幾輪之後, 各親戚開始停手 & 停口, 於是開始傾計, 最後到左9:45p.m左右, 大家都各自歸家去。臨尾, 我問表哥佢有冇參加馬拉松, 佢話有, 我問10km定半馬, 點知佢同我講佢參加全馬, 我一聽之下眼都突埋。佢話跑10k.m要好早起身, 佢話唔想咁早起身, 所以走去跑全馬(10km起步時間--->5:45 a.m, 全馬起步時間--->8:15 a.m), 佢都傻邊有人係咁諗野, 唔想早起身就寧願跑多30km(全馬係39km).......

5 comments:

Anonymous said...

大表哥好似都跑左有幾年家la...
佢好勁家..
你真係見識少la..

Gary said...

車, 我係近呢幾年先知佢識講野之麻, haha。平時佢都唔多講野, 鬼知佢做咩野呀..!!是但啦, 不過, 全馬真係好"甘", 我仲以為係得非洲人士會跑全馬。
你個大表哥應該有d非洲人血統。

Camustudent said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Camustudent said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

佢一向都係咁...
佢仲有好多勁野..都係估唔到..老豆講先知..
你要主動同佢傾佢先會同你講野家...