Wednesday, February 15, 2006

有人辭官歸故里, 有人漏夜趕科場

標題中講的正是本人。前日公司人事部陳小姐, 打俾我講:『之前你 in 的SO(Safety Officer~安全主任)有位(小弟本身係BSA-Building Safety Assistant~屋宇安全助理), 轉唔轉過去』, 我答要諗下先, 於是第2天才答覆她。

何解仲要諗呢!!! 其實, 本身已經覺得係BD做左1年有多, 係時候出返出面做, 係BD做野, 真係令到個人懶晒, 而且學野又唔夠出面多, hea左咁耐, 都係時候走, 仲有係現在的office識到一班好玩又好人的同事, 個個後生又玩得, 轉左之後就唔知個d係咩人, 如果成班騎呢怪咁我點算呀。仲有, 仲有, 話就話個名叫SO, 其實個份人工係同依家一樣, 冇加到, 但係個工作量就有加大的可能添, 最後之不過, 係得到個虛名, 冇其他實際利益。

不過, 我想, 如果橫掂都想走, 不如轉左過去先, 再搵都一樣姐, 而且, 人依靠衣裝, 虛名呢家野都好多人buy, 起碼, 出面d人睇我份CV個時, 都好似好睇d, 有睇頭dd呀, 基於這個原因, 所以, 我都係決定轉去呢個虛名位置。係呀, 我13/3/2006就會轉位....

1 comment:

Gary said...

嚴格d講都唔算轉工, 因為都係係BD做, anyway, 都算係轉個新環境。

你又點呀, 睇你個diary, 好似忙到死喎, 仲要俾個死靚妹攪一攪, too bad喎。如果妳要轉工, 都係捱多4個月左右姐, 好快就過架啦!!! 努力D啦!!! 朋友號加油呀!!!