Wednesday, February 15, 2006

左轉右轉


今日放工, 同simon兄 & benny兄為下星期生日的兩位同事去買禮物而行左不少路。我講一講個行程先呀!! 首先, 起點係本人旺角office, 出發之後, 就搭巴士102號去銅鑼灣sogo(點解要去到sogo買呢? 其實, 係benny兄識人係nike shop有discount, but only係sogo o個間先有, 所以咪"老練"咁遠過海羅), 到左sogo, 我地係nike shop度睇下有咩岩啦(其實, 之前都睇岩左架啦), 於是, 就去問個sale其中一件禮物有冇黑色啦, 佢話有,不過, 要係中環個間分店先有, 咁為左份禮物, 我地就叫佢幫我地hold住, 我地轉頭再過中環拎啦!! 好, 攪掂一份。

到第2份個時, 我地又問個sale有冇件新架, 佢話有, 不過, 要係尖沙咀parkline間分店先有, o下, 唉!! 為左份禮物, 我地又叫佢幫我地hold住先啦, 我地轉頭再去拎啦.....攪掂晒, "公"家野, 就幫自己睇下有咩岩啦...haha, 最後, 我自己就買左條運動長褲for下星期行"環島行"著(好抵呀!!$299 x 70%=$209.3)

開心過後, 就high野啦, 我同simon先到中環分店拎第一份禮物(benny話要返屋企食飯, 中途就離開左我同simon)。拎完第一份, 就同simon兄搭渡海小輪過尖咀, 再行去parkline, simon講左一句:『 乜我地咁似"龍珠"咁, 要去唔同地方收集7星龍珠』, 最後, 拎埋另一件生日禮物, 大功告成, 報告時間係8:00p.m, 嘩!!! 我地由公司5:30p.m出發, 到最後原來攪左成2個半鐘.....*_*

最後我總結左2件事:
1.) 香港有4間Nike pro shop, 我同simon今日用左2個半鐘時間行左其中3間。
2.)今日條shopping路線, 幾似星期日跑馬拉松10km d路線(倒轉個隻), 銅鑼灣--->中環--->尖沙咀

No comments: