Sunday, February 12, 2006

馬拉蟲

期待已久的渣打馬拉松終於黎到, 今日5:45a.m開跑, 自己預計要5:00a.m左右去到尖沙咀, 由於要搭4:30a.m MTR頭班車的關係, 所以要3:30a.m起身。除左去旅行之外, 基本上都唔會咁早起身, 所以琴晚, 係我呢大半年以來最早訓的一晚, 11:00p.m已經訓左落床, 連原本想睇的『假如愛有天意』都忍痛唔睇, 早d訓。


晨早流流, 咩人都冇///

今朝"教"左鬧鐘3:30a.m起身, 一起身就沖返個熱水涼, 再食個公仔麵, 4:15a.m就出面口, 條街好靜一個人都冇, 去到MTR岩岩好4:30a.m。不過, 架車仲未到, 仲要等多成個字先到。一上到車, 就全部都係參加馬拉松d人。係尖沙咀MTR出到地面, 嘩!!!個場面幾似前排灣仔WTO咁, 排晒d鐵馬係馬路度。我就快快手去到文化中心個邊放低d行李, 去到放低之後, 見simon仲未到, 就打俾kenix(當時係5:20a.m), 電話一通, 佢問我係乜水(我聽到佢把聲似仲係訓緊, 唔多清醒個隻), 我話:『你仲唔出門口, 我都就快開跑』(佢係參加女子10km--->6:55a.m開跑), 跟住, 佢就"哦"左我一聲, 就收左線。


呢度就係彌敦道啦!!! 擺晒鐵馬

5:35a.m左右見到simon & anthory, 之後攪掂d行李, 就急急腳行去起步點, 都真係好多人, 由於太遲先到起步點, 所以都排唔到頭位。 一開跑, anthory就好似老鼠仔, 不斷向前標, 可能佢平時訓練有素, 一陣間就唔見左佢, 咁我就同simon一齊跑。




沿途不斷映相, 一係就幫simon映, 之後就simon幫返我映, 再唔係就自拍, haha, 跑到去西隧尾段, 我就開始冇咩氣, simon就繼續上, 慢慢就同佢分開跑, 都係怪平時冇練習關係, 不過算啦!!!我都沿途映下相, 開心d。一出完西隧就上天橋, 其實, 個段路覺得好快就跑完羅, 穿過天馬艦過埋會展話咁快就衝線, 不過, 都跑左1個鐘多dd。感覺幾好, 唔係好辛苦。



之後, 就去左灣仔運動場拎返先前放低d行李。攪掂晒d野, 就同simon & anthory去左灣仔飲茶, 成間酒樓都係我地呢d岩岩跑完步d運動員, 連隔離個位阿伯都話:『因乜解究, 今日咁多人, 平日冇咩人, 係喎!! 今日好似跑馬拉松喎!!!』



飲完茶都之不過係9:00a.m左右, 平時星期日呢個鐘段應該仲係屋企訓緊, 之後, 就各散東西, 我返到屋企, 沖個涼, 見個人又唔多眼訓, 就走去睇左套"黑社會"。 3:00p.m電視冇野睇, 咪走左去訓覺。

今朝跑緊個時係度諗, 點解平日, 屋企樓下好地地唔駛錢, 又唔駛早起身, 你又唔跑, 家陣大拿拿俾2舊水人地, 仲要咁早起身, 仲有咁多傻仔仲走去參加(當然包括我啦, whahaha), 唔通人類真係群體生活, 要成班人跑先開心....

3 comments:

Camustudent said...

橫豎而家踢返波,等我下年陪你玩下啦,到時先定全馬定半馬。

Gary said...

嘩,你咁激呀,你一黎就半馬,仲要可能玩全馬,你係諗清楚先好喎...thomas兄跑半馬都話得返半條人命,你仲要冇跑開...我驚Melody佢要守寡... haha

Camustudent said...

全碼又好似激左o的,不過半碼就真係有意思去跑下。