Monday, April 10, 2006

對上個次係5年前啦!!!



琴日同d friend去ocean park玩...記得對上一次去應該係5年前同BRE班莊員一齊去"反"。今次重遊, 覺得有d野差左....唔係好得...

琴日約左佢地10:30a.m係正門等, 點知住得最近個兩位--->jackie &佢男友(佢地屋企同ocean park車程只不過係15min左右)竟然遲到...

Anyway, 齊人報就出發------------>GO~~~~~~~~

我地入左場之後, 就一下子就直接去左o個個"超動感影院", shit, 舊時係免費架麻, 點知家陣要另俾$10入場費, 妖, 俾成百幾蚊入場費, 入到去仲要再俾錢玩其他野, 嘩乜家陣你(ocean park)好唔掂咩, 唔講以為自己返左去荔園玩添!!! 不過, 冇計啦!!黎到一場又冇理由唔玩架...都係奉上10蚊雞。 超...入到動感影院, 咪同我5年前去個時咪一樣, 冇變過////



玩完個唔係好動感的動感影院後, 就去搭纜車, 過去對面山玩機動遊戲.......過到對面, 先黎個warm up, 玩個飛天"千秋", 玩完呢個, 我地見人仲未多, 就拿拿臨跑去玩"跳樓機"cool...唔係講笑, 升到上去最高個點等佢放落個時, 有陣風吹埋塊面個下都幾驚, 之後, 就"風"一聲就急速趺落去......我為左我個$152入場費的本身價值能夠發揮到最高點, 我就冇蝕低咁起勢咁狂叫, 就係我落返黎地面個時, 我發覺可能頭先情緒高漲得濟, 仆X, 條頸好似拉親添.....不過, 為左面子問題, 冇出聲, 唔理羅.....



玩完跳樓機, non-stop的跑完"海盜船", 又再一次本住冇蝕低情況下, 再狂嗌再叫, 玩完之後, 發覺條頸就冇咩事, 不過, 就把聲就開始沙沙地.....咁玩完呢個就走去玩摩天輪cool down下個人啦......cool down完就走去食lunch, 我同阿ling就去左排麥記, 嘩!!!多人到呀...排一排都排左成半個鐘都有。


大家睇
下見唔見到我

食完之後, 就去左睇海洋館, 真係好大下(個魚缸 & d魚) , 如果要我俾錢潛落去都幾爽喎, haha。之後再去睇海洋表演(即係有海豚, 海獅表演), 個show唔多好睇, 冇左殺人鯨表現, 真係差幾皮。睇完之後, 就走去玩個我想玩但次次都玩唔到的機動遊戲---->"越礦飛車"點解話次次都玩唔到呢, 係因為, 我對上兩次去親唔係維修就係落雨...今次, 終於有得玩啦....一個字掂...



最後一擊, 就係去玩"滑浪飛船", 嘩.....由於冇人願意坐船頭的關係, 於是就由我頂上.....點知, 真係high野, 玩完之後, 成個body有成百分之80地方都濕左。差不多, 5:30p.m左右就走, 我地就打的上jackie屋企, 再玩下場。

由於, 一早知道, 去完ocean park就會上jackie屋企, 所以係前一日就訂定壽司 & 魚生。除左訂左壽司, 仲叫多個pizza set, 係大家食緊野其間, 就一路播"情義倆心知", 套戲o.k好睇(以睇碟黎講), 食完野, 睇完碟, 我地就玩左個好耐冇玩過的遊戲"層層疊"。唔知係咪大家智商高左呢...個game玩一round都玩左好耐 & 疊得好高....



最後, 玩完9:30p.m左右就散水////

No comments: