Monday, April 03, 2006

到我啦!!!


終於到我啦!!! 係時候換身份證, 當然係智能個隻啦!!! (1980, 1981 & 1982概你都係呀~~~) 我個張身份證大大話話跟左我8年, 飽歷風箱, 甩皮甩骨, 平時非必要時都唔拎出黎, 費時嚇親人, 佢個塊膠面都差不多俾我起左出黎。好彩係我就快忍冇可忍之前, 就到我換身份證, so great!!!

上次, 係Jessica生日個時, jamei提過不如約埋一齊去換呀....我都覺得呢個都係好提議, 哈...成班友一齊去換證, 都幾攪笑。 好!!!! 等我今個星期攪掂晒d assignment就去剪個髮先, 再約大家時間...一齊去換證....

友人6個靚佢都係今期換身份證, 佢4月12日生日的, 佢就決定係當日去換證, 有意思, 有意思!!!(我記得妳12號生日架!!!)

2 comments:

Jessica said...

你個標題係應該:到我地啦"..
其實我都想生日去攞張智家...anyway..but..
我當然會支持友人們的提議..要撰個吉日約佢地..
但都有紀念性的活動..
快快支持!!!

Jessica

Gary said...

好....有人支持, 就要做野啦!!

大家快d好去恤返個靚髮, 之後每晚對住塊鏡練習一坐低就曉笑呢個動作50下....

Jessica, 過兩日就係你台灣之旅, 地震喎!!! 仲有冇得去架..妳都係小心d啦...唔係到時去映遺照...講笑...後生仔女, 百無禁忌///

總之玩得開心d啦....