Thursday, April 27, 2006

呆下呆下

琴日約左成班朋友一齊去換智能身分證。先前, 聽d friend講, 都冇咩人去換, 所以都冇特登上網做booking。係大前一日, 阿牛打o黎問我駛唔駛做booking云云, 我當然好淡定話唔晒啦, 之後, 就突然聽到牛媽媽係後面講:『你地80個年係最多人出世架!!! 都係做定booking好!!!』, 雖然牛媽媽咁講, 我都好少理。但係, 就係前日, 係公司無聊多手上網睇下個"網上booking"個情況點先啦....一睇, o下~~~full booking!!!(個心不禁寒左一寒....) 80年唔係真係多人成咁呀!!!! 咁都冇計啦, 都約齊人, 大不了, 咪去到排隊羅////

我地6:45p.m左右就去到尖東的入境處, 一行入去, 成個大堂都空了了, 咩叫水靜河飛, 真係大開眼界, o個度真係除左counter個幾位職員之外, 真係影都唔多隻....車, 又話咩full booking, 咁流架.....

好!! 我地就快快手填完form就開始呢個換證手續啦, 唔係講笑, 成個過程, 分分鐘仲快過你煮公仔麵, 同時亦都證明左科技發達 &『時間就是金錢』呢個道理, 真係諗都冇諗過快真咁。不過, 係影相個part, 我就total影左3張, 一張就眼鏡反光唔要, 另外個兩張呢.....唔知係我頸骨係唔係有事呢, 個兩張相都影到我個頭有少少偏左, 定係我少用左邊個腦, 左邊個腦少做運動就重d, 就所以側埋一邊....哈...係都唔定...

攪掂晒之後, 我地就上左去尖沙咀中心的小南國食dinner, 我地total 7個人, 就叫左有9樣"食送", 成張抬都唔夠放....不過, 又抵食喎... 最後埋單都係位位$100...

由於, 第2日阿牛&阿達女友都放假, 食完飯之後, 阿牛就提議去唱k, 去咪去, 怕妳呀!!! 於是, 我地就落左去尖東CEO唱, 開頭都係諗住就咁唱下歌仔之麻.....點知, 阿達就call左個friend黎, 黎到就話叫酒飲, 佢地叫左支"black label", 琴晚仲要做優惠買一送一, 就係咁, 就開始左殺戮開端。成晚, o個兩位提議唱k & 唔駛返工的兩位女仕, 冇咩點飲酒, only坐係度唱k, 反而成班第2日仲要返工, 就唔記得第2日係星期四, 以為第2日係星期日咁, 起勢咁玩起勢咁飲, 不過, 我都唔係飲得好多, 有時都係隔岸觀火多, 最後我地都玩到2:30a.m先走人

嘩...........計一計, 我3:15返到屋企, 3:30攤落床, 我朝早7:45起身, 我咪訓得個4個鐘, 今次大件事啦!!(原本一件好正經的事(換身分證), 點解攪攪下要成2:30a.m(零晨個隻喎)先返到屋企架!!!....)

所以攪到我今日, 成日係公司都呆下呆下咁.....雙目冇神...

2 comments:

Anonymous said...

哈...你有幾何唔係雙目冇神吖...日日都係個訓唔醒既樣...

Gary said...

你有冇聽過咩叫養兵千日, 用在一時, 平日, 見唔駛點用(d精力), 就儲起佢, 到用o個時先一次過爆出黎.....