Monday, April 03, 2006

不聽話的後果



今日, 因機緣巧合下就返舊office搵Debroah, 問有關黎緊星期五present topic的資料, 同Debroah傾完個present之後, 就同佢吹下水啦!!!

之後就見到大頭 {T.I(即依家的IVE)d同學仔}, 佢就入左黎Deborah間房同我打個招呼啦!!!咁我就係咁e, 同佢寒暄二句, 佢就走返出去啦!!

之後, Debroah就問我識唔識大頭, Deborah同我講, 話大頭佢岩岩係office派帖(係全office都有派)(當然佢都有啦!!), 佢問我收到未, 我就話我同佢唔係好熟"炸", 大家係讀書o個時都係點下頭, say個hi, 我連佢叫咩名都未知, only知叫佢"大頭", 佢應該唔會請我。(其實之前都收到風話佢黎緊5月要擺酒結婚。)

點知轉頭Deborah就話:大頭見到我出現, 家陣應該出去print緊張帖俾我, 仲叫我快d走。哈, 我就唔信邪啦!!! 於是就繼續同佢吹水啦, 講同咁上下, 我望出去見到大頭個樣真係好似print緊野喎, 於是, 叫Debroah幫我開路---鬆人啦!!! 點知, 真係俾大頭佢截住, 話有d野俾我。 唉!!! 心知high野, 跟住, Deborah講架野就發生左啦!!! 大頭真係俾左張帖我, 我只好笑住口(苦笑)收啦.....

岩岩仲笑Deborah要俾$300(佢唔去飲~~~) 破費, 好彩我唔駛姐, 點知 ,一轉頭就high野....

Anyway, 雖然, 大家唔係咁熟, 不過, 結婚都係一件人生大事, 恭喜晒~~~

p.s. 呢張係我人生第一張抬頭寫我個名的"喜帖"....

No comments: