Saturday, April 08, 2006

脫離地獄生活後的第一天


由於連續兩個星期都係趕assignment, 今日決定乜都唔做(above assignment), 原本暫定聽日去ocean park慶祝兩位好友的生日, 由於呢幾日天氣都唔多穩定, 所以到今日先決定到聽日去唔去ocean park, 眼見今日都有太陽, 於是今日就約左kenix借佢個friend張教協証黎買飛, 因為係教協買飛有discount架, 由原價$185---> $152, 超值呀......由於佢今日係long week關係, 就約左佢一齊食lunch, 去左壽司亭食lunch, 坐左冇耐, 就撞到thomas, 之後打個招呼(真係say左一個"hi"), 就各有各食。同kenix傾計, 傾左都有成個鐘, 就過左去教協買飛。

攪掂d野, 就去恤個髮, 今次又high野, 真係唔知james(hair cutter)真係咁多客, 定係我時運低呢, 今次, 又係要等成粒鐘先有得剪, (都唔係第一次) 唉....我講多次, 我個頭成係好簡單, 係咁"e", 剪碎佢, "透"簿d, 冇咩野攪....就係咁成個剪個過程之不過用左20min左右, 但係我就係salon度坐左成2個鐘, 我諗我同 james d 八字唔係好夾, 下次都係唔去佢度剪....




今晚睇左金像獎頒獎禮, 我睇到新人獎由周董拎左, 有小小覺得唔係路, 係我心選名單, 我覺得"早熟"的fiona應該得獎, 首先, 講明, 我唔係佢fan, 之不過, 只要你要睇過佢套"學警雄心"之後, 再對比返"早熟", 你就會明我講d咩, 可以話係差天共地演出....係"早熟"入面佢表現自然, 比起電視劇硬bond bond的演出好好多....毛姐係"早熟"入面演出都係一讚, 岩岩睇完, 佢話佢提名過9次金像獎, 今次終於有得攞, 真係好開心...

其實, "早熟"個故事都幾舊下, 不過, 冇咩特別大期望的話, 呢套戲都幾好睇架, 都可以推介下。

p.s : 可能, 呢排成日對住部電腦做assignment, 冇咩點出街, 一出到尖咀好似好陌生咁.....個人唔係好自在....死啦!!! 我係唔係同社會脫左節呀......

No comments: