Monday, April 17, 2006

BBQ Take 2


琴日係復活長假的第3天就約左BD班同事去BBQ(4日內BBQ2次!!!好熱氣!!!), 雖然, 我地成日都出黎玩, 但今次就特別d呀, 今次有師姐mandy & 阿樑出席(因為之前都未試過同師姐出去"反"), 當然啦, 仲有新成員『廣東道之花』阿Mei,不過, 阿C3-eric因事不能出席。

琴日, 相約去白石燒烤場, 不過首先我地先到烏溪沙o個邊間百佳買野飲先&買少少野食, 因為係白石入面買野飲&食都幾貴架(之後, 入到去睇下個order list, 一包香腸要成$20包), 好彩, 係出面買定d野入去, 可以慳返d。今次係百佳, simon又買左個新食品(起碼我之前未燒過)---小饅頭, 之後燒落都幾好食.....下次同其他friend都可以一試, 之前佢都介紹過燒蕉(香蕉)都係一絕....

由於, kenix身有要事要遲d先黎到, 咁我地就開始燒先啦...kenix今次就帶埋個friend一齊黎BBQ, 佢地o黎個時打電話俾我, 第一句就叫:『喂, 阿強!!!』, e, 我心諗, 係得Denise佢地先咁叫我, 原來佢個friend係阿lok<----佢就係Denise個班(佢係poly個時係o'camp識的helper)(當時我係o'camp的MC黎架!!!)

大家一路燒, 一路傾下計, 講下笑都幾開心, 開頭仲擔心會悶親mandy & 阿樑, 但係個氣氛都o.k呀!!! 係白石唯一特別吸引的地方就係有燒豬燒啦!!!係呀, 自己落手落腳燒架.....今次, 我地燒完之後, 就由阿樑親自執刀, 佢手起刀落, 快快手將隻豬支解。

之後, 大家將隻豬食完之後, 大家都差不多都飽, 但係benny依然默不作聲繼續燒野食, 就係呢個時候, 佢就彈左一句出黎:『死火, 急屎添!!!!』當場大家都立即發狂咁笑......唔怪之, 佢唔出聲啦, 原來佢要集中精神.....專心做d野。

大家食完之後, 就係白石度打左一陣Golf, 再出去沙田圍食糖水, 係等糖水黎個時, benny就再一次彈多句:『唔知, 呢頭有冇廁所呢!!!』, 大家又再大笑一次, 原來佢頭先去呵清, 不過, 佢就堅稱今次之不過係"小解"姐....

最後, 大家, 食埋糖水就12:30左右就各自歸家....今次可以盡興, 希望下次再黎多次好玩d。

下次活動預告係5月尾行山.....

No comments: