Friday, April 21, 2006

撞鬼


呢排都有睇無線夜晚播個套『向世界出發』, 今晚個集就講, 有d少數民族覺得要擦黑排牙先覺得叫"靚"。係電視入面, 開頭由主持人港姐林莉講左一輪開場白, 之後個鏡頭一轉就見到d小數民族"e"起排全黑的牙係度笑(我見到呢一o下, 都當堂打左個突)(個問題唔止佢整黑排牙, 佢仲要搽白塊面, o個一個"對比差"好鬼極端, 就係咁仲顯得佢更恐怖), 我就馬上叫我個外甥女(佢得3歲!!!e!!)過黎睇野啦, 佢望左一眼電視機, 就即刻放低頭冇出聲咁走左去牆角一邊, 跟住就話好驚, 唔敢再望個電視機一眼, 之後, 到賣廣告, 都仲企係牆角度, 頭望向地, 再叫我抱佢返入房, haha, 佢真係好驚, 我抱佢入房個時都仲係都頭向頭, 佢一上床就縮埋一舊.......攬住個公仔就訓。

之後, 睇完『各世界出發』就轉左去now的HBO台, 岩岩線就播緊『猛鬼街』第一集, 我記得細個o個時睇覺得好恐怖, 好驚。 唔知係唔係家陣個人大左, 個膽大左, , 一路睇就一路覺得套戲一d(係丁點都冇)都唔恐怖&驚, 仲嫌套戲有少少悶添。 e!!! 唔係喎, 會唔會早排去"海洋公園"o個時, 玩跳樓機, 嚇到short左。

2 comments:

Anonymous said...

你條友仔無人性,自己d兒甥都咁嚇,反省下啦

Gary said...

咩呀...我幫佢練下個膽之麻....呢d野不嬲都係細細個開始練架啦....我幼稚園o個時已經睇"林正英"個d彊屍片架啦////