Tuesday, April 25, 2006

一口悶氣

話說其實琴日維修電話時有一段小插曲, 應該先由上星期講起先, 上星期友人生日, 原約定今日放工後與另一位朋友和她一齊食個tea, 一來當慶祝其生日兼送上生日禮物, 二來借個藉口作朋友之間聚會。但突然醒起, 今日早上要外出工作(direct site), 而送給友人之生日禮物亦不便帶在身邊, 剛巧琴日要維修電話, 於是就先回家取份禮物, 並相約友人琴日放工後先行拿取該禮物, 而今日食tea 的計畫就照常進行。

未幾, 當我維修完部電話後, 就接到友人的來電, 向我講:『你咁想返屋企食飯呀麻, 咁你聽日就唔駛出黎啦!!!』 我都未出過一句聲, 佢就cut左線。就係我摸不著頭腦時, 想打返電話俾佢想問下發生左咩事, 第一次打, 冇人聽, o.k 當你miss call, 再打多次, 都冇人聽, 我諗住佢都係miss call啦!!! anyway, 佢應該會check到有2個miss call就會打返俾我, 哈, 等左成晚都冇打返俾我。

到今日, 返到office, send左個e-mail問佢發生咩事, 點知成日都冇覆到....其實, 我之不過, 係想知發生咩事姐, 開頭心諗你唔係就咁拎左份禮物就算呀...我當你係friend先送禮物俾你, 家陣好似個賣家&買家去地鐵交收貨物咁, 一個俾貨另一個就拎, 成個交收過程完晒, 大家就再冇關係, 朋友送野俾你, 你都唔會拎完就算架麻, 都可能飲杯野, 傾下計......嘩..家陣即係點呀////

最後, 雖然知佢因為想同另一位朋友(即上文所提及的那一位)買d女仔野, 就唔想我去, 但畢竟都要有個理由話我知, 就咁一句彈埋黎, 令到我好似俾人放飛機&好無奈 ...唉..!!!!縱然有因由都應該解釋清楚....

其實, 之不過是小事一樁, 不過, 始終有啖悶氣在心中..........可能大家睇, 覺得唔係咩一回事, 但自己感受就不太好...想申一申而已...謝各位看完此"悶"文

3 comments:

Camustudent said...

呢個所謂既朋友對你咁大安旨意,莫非係…

其實我睇完都唔係覺得冇乜野架,俾著係我都會覺得好難受,不過算啦,Gary,呢d野唔好擺o係個心度,因為痛苦難受既係自己,對方則繼續相安無事。

Gary said...

哈!!你又知係邊個???

有心啦, 都冇咩野啦!!! 你知我d short term memory真係好short架"炸", 轉頭又唔得記得架啦......wahhaah

Erica said...

你星期六話同xxx發生左D唔開心既野!?!就係呢單~~~??
你叫我由18/4開始睇起,我就真係由18/4睇起,你又唔係唔知你寫得勁多野,睇死人咩!!!
不過下次唔使咁悶氣,最多我請你食雪糕,M記最貴果隻!!!

P.S. 你覆我就係返公司覆我啦,我相信我唔會無聊到得閒click黎睇返你有無覆呀,heehee~~~~