Wednesday, April 19, 2006

終於開齋



o拿!!! 講明先, 唔係我曬命, 轉左section成個月(真係岩岩好一個月!!!), 真係未用過部電腦做公司野, 唔係講笑, 計埋後日交個份assignment, 今個月就做左3份assignment + 1個present。

今日, 突然o黎個"神來之筆", 終於開齋, 雖然唔係話做d特別野, 但都話晒破左處(終於可以有d野做!!!), 都有少少興奮感覺, 今日係新office終於用到d文具(因為, 平時做assignment都唔駛點用d筆, 膠水, 打孔機等........)


《齋鹵味》歌詞(原曲﹕Yellow Bird 詞﹕謝立文)

 齋—鹵—味
  齋—鹵—味,散發著鹵味味
  齋—鹵—味,夠似舊鹵 味未?

  明明係鹵味
  原來係舊齋
  明明係舊鴨
  原來係面筋
  明明係切雞
  原來係腐竹
  明明係舊腩
  原來都只不過—

  齋鹵味,細個就已經 食
  齋鹵味,至正係拜山 食
  明明係鹵味
  原來係舊齋
  明明係舊鸭
  明明係舊雞
  明明係鹵味
  原來係舊齋
  原來都只不過—

  (齋—鹵—味)

Reference:春日花花同學會


p.s: 講返少少琴日lunch的事, 講真, 未轉黎官塘之前, 成日以為官塘乃係一個工廠區, 區區一個工廠區食野可以幾貴呀, 就算貴極都有個譜(當然啦!!! 去APM食野就唔計啦!!!) 點知黎到呢邊之後, 就發覺, 呢邊食野d駛費都幾高下, 講緊下下都要成$28- $29蚊(就算去普通茶餐廳都係), 埋單落樓, 唔通係呢邊做野d人, 人工特別高架咩。


話說回頭, 琴日同同事食lunch, 點知, 佢地居然話去"太興燒味"食lunch, 都心知不妙, 平時都知呢間野都唔平, 不過算啦, 諗住食過燒味飯, 貴盡都係$28左右姐(平時去燒腊錯駛鬼$28, 預多俾佢添架啦!!!), 點知, 一打開menu, 真係眼都突埋, 真係唔知我見識少, 定係呢個野d燒味真係咁好味, 一碟雙併燒味飯要成$40蚊......我真係冇野好講, 我翻左晒成個menu最平都已經係呢個『優惠午餐--雙併燒味飯』。冇計啦!!! 最後都食左個我有"屎"以黎係茶餐廳最貴的燒味飯。

所以, 今日就放棄同d同事食lunch, 自己走落樓下, 買左個車仔麵食就算數, 我真係命苦, 食都冇啖好食////

No comments: