Saturday, April 15, 2006

曰: 打羽毛球 / 夜: BBQ



琴日係復活長假的第一日, 係早兩星期前阿牛已經book定場(將軍澳廣場的Club House)琴日去打羽毛球, 仲約埋我, jessica, 達, 傑佬 & 佢女友(朱朱), 當然仲有ivan啦!!! 係前一晚, 我都再confirm阿牛一次時間, 之後再打電話confirm jessica, jessica佢話佢一定會去打波, 仲鬼咁興奮咁同我講佢好想做運動呀!!! 仲叫我第2朝9:00 a.m打俾佢云云////

如是姐, 到第2朝, 我準時9:00 a.m打俾jessica, 第一次, 冇人接; 再打多次都冇人接(我都預料到!!!); 唯有留言啦!!! 待我整理好行裝及吃過早餐後(當時大約9:40 a.m左右), 我死心不熄於是再打多次俾jessica啦!!! 今次掂啦!!!有人接啦, 係jessica把聲, 我叫佢起身啦, 佢ee哦哦咁話轉頭打俾我, 咁好啦, 我諗住佢起完身, 擦牙洗面完先再call返我///

當我搭MTR去九龍塘站時, jessica終於打返俾我, 佢話佢今朝唔打, 話今晚先黎BBQ, 之後佢又再一次ee哦哦咁就cut左線, 我懷疑緊佢知唔知自己講緊咩......

當我去到將軍澳廣場join埋阿牛同ivan時, 我就同佢地講jessica唔黎, 佢地一d驚訝表情 or 感覺都冇, ivan仲話佢前晚已經賭jessica唔黎, 讀多兩年書真係唔同d, 咁都俾佢估中....『jessica睇下你呀...唉~~~咩都俾人估到...』

等齊人11:00 a.m就開始打波, 打左兩個鐘, 打打下見到阿牛同朱朱出左去, 返黎之後, 就話岩岩book左2:30打保齡球(係Club House入面), 打完波就去沖涼再食個飯就差不多2:30 p.m。

黎到保齡球場, 達話增加剌激度, 就分team比賽, 輸左要俾$10, 包剪泵分tream, 我就同ivan & 傑佬一team, 達就慘羅, 拖住兩個女仔....首先, 各人都有不俗的開局分數(即係起碼個個都打中有分), 到ivan啦, 唔知係咪佢頭先lunch冇飯落肚, 冇力, 一支都打唔中, 死火, 仲衰過兩個女仔, 不過, 唔緊要有我係度, 我先黎個全中先.....之後, ivan 雖然都相繼再出現多一次全失, 不過, total我有3個全中, 可以彌補佢概不足....wahahaha....當然啦!!! 3個男仔始終著數d, 由我地勝出啦....

3:30p.m打完, 我就先返屋企放低d臭衫, 再出去BBQ, 約左5:30p.m係荃灣MTR等, 今晚就多人羅, 有今朝打波個班啦, 再加埋, camus, melody, jessica, judy & her "pretty" friend, cow2妹, 文, 勤, 輝仔, andy & his gf。呢個世界真係細, 原來傑佬個女友(朱朱), 係jessica讀poly的同學仔........我地一行17人就去城門水塘BBQ, 夜晚真係好凍呀.....d風『把把』聲, 一大伙人玩, 玩得特別開心, 玩到差不多零晨1:15左右就散水....

No comments: