Sunday, April 23, 2006

下水禮

今朝一起身, 就見到個天好好太陽, 於是就立即執架生(泳褲, 太陽油等.........)走左去泳池曬太陽啦, (今日都係我今年第一次落水開齋)。其實係公眾泳池游水的話, 只要係全日制學生就可以$9特惠價就入到場, 而成人就要$19, 其實, 我係part-time student黎, 不過, 我通常都有理冇理都"隊"左張學生証俾佢check左先, 唔知係d職員好人定係佢地唔識睇學生証呢, 佢通常都當我係full time student咁, 俾我用$9個條line入場, 哈, 咁就慳左$10, 真係好....

由於自己係個d曬極都唔黑的人, 就算真係暴曬完都只有曬傷(係紅晒), 之後就甩皮, 唔會黑架。 所以係前年開始用d兩度太陽油(曾經有d friend罵我short, 兩度, 你就咪鬼買啦.....慳返d錢仲好啦!!), 係就係黑左少少, 不過, 功效未見顯著, 如是, 就開始用人地俗稱"黑鬼油", 呢隻黑鬼油就勁羅, 聽個名都知, 佢係用黎曬黑, 所以係連丁點防曬功能都冇架, 所以佢個說明書都講, 要隔15-20min左右要搽一次, 唔係好易曬傷....

其實, 今日都算幾多人, 我就由1:30p.m就開始暴曬。我的曬太陽習慣就係每曬完半個鐘, 就落一落水, 一來降下溫, 二來就游返兩個直池當做運動, 之後上返岸反煎(即係如果岩岩曬完正面就反轉曬背脊)。 我係曬太陽其間, 我就鍾意聽住radio(冇咁悶呀麻), 今日就聽到原來今日係香港仔運動場舉行『饑饉30』, 其實係中學時代, 都有人叫過我玩, 不過, 唔知點解最後都不了了之, 其實呢個活動當中的意義很大, 很想參與其中, 那種感受定必很大。就係咁樣, 一路聽『饑饉30』就一路暴曬左2個鐘。今日暴曬成績唔錯, 個人黑左....wahahha....不過好似有少少曬傷....hehe

2 comments:

Anonymous said...

gary..咪玩啦!睇你個樣都唔會有人相信你重係學生啦!哈!

Gary said...

嘩...你終於黎睇我呢個冇深度的blogg啦...wahahha....so thx...仲要係度留言添,

o拿, 我話你知, 咩叫深度啦, 在我地建築界稷講呢, 你可以用尺、超聲波等儀器去量度架...而入面所的量度單位, 就睇你係大定細啦, 由mm至km不等....

講完廢話, 講返阿j reply d野先, 咩呀....我個樣係唔似學生, 不過, 應該似一個讀左好耐書都未畢業的學生姐...hahaha