Saturday, April 22, 2006

補貼

話說今日Benny兄睇過我個blog後, 就through msn向我投訴話『BBQ take2』篇野入面張團體大合照, 點解唔用張有佢個樣o個張。見講開又講, 就等我順便解釋下點解會choice切燒豬o個張呢!!!

第一.) 係先前個blog都講過, 去白石BBQ最特別就係有乳豬燒, 當然要choice返張"應景"先岩。
第二.) 大家唔好以為『燒豬相』冇Benny係度, 係因為佢去左拎相機影相(呢張相係我地叫人幫我地影架!!!), 不過, 我地影完先發覺佢唔係"樹", 我地估佢當時應該去左"爆石"...hehe

But anyway, 家陣補返張有佢概相係度...

No comments: