Monday, April 24, 2006

高科技喎...

今日係公司用部手提電話打緊sms俾d friend, 打左唔夠兩句, 部機突然翻左白眼(成個畫面白晒, 咩野都冇), 我以為係hang機姐(因為時不時都係咁, 都習以為常), 咁就熄左部機restart過啦, 點知, 再開過都係冇畫面, 咁我就再試多次啦, 死火, 都係唔得。 咁就再試下, 抽返晒d sim card呀, memory card呀, 清下部機入面d塵就再插過落去試下啦, 點知都係唔掂。

唉!!! 咁就唯有拎返去nokia度整啦, 放工之後, 就拎住部機去noika專門店維修。 嘩!!!多人到呀....咁就唯有拎籌排隊等啦, 等左一陣, 終於輪到我, 點知, 個位櫃台姐姐就同我講話要拎返張售據先可以幫我維修, 不過佢就補充一句話見到好多客都可以去返自己個間電話公司補返張單, 仲話攪掂(張售據)的話, 返黎可以直接搵返佢唔駛再排隊(佢真係好nice, o拿, 呢d先叫做服務態度), 咁我就去對面間『新世界』度(因為部機係零機價係新世界得返黎架!!) 補返張單啦。攪掂, 就再搵返頭先位nice姐姐(眼尾見到佢叫"christy"), 佢幫我check完之後, 就話要放低部機俾師傅整, 不過, 就1個鐘之後就可以拎返, cool, 效率真係高, 開頭我仲諗住部機要留過夜, 聽日先有得拎返....

一行出門口, 仲諗緊黎緊個一個鐘行去邊時, 岩岩經過一間漫畫cafe, 哈, 岩晒, 一來就唔想行, 二來唔知行去邊好, 就入左去, 就係入面消磨左1個鐘之後, 就去返nokia拎返部機。

o.k, 掂晒, 終於個畫面有返野睇, 滿以為萬事攪掂之際。e, 死, 咁次大件事, 點解電話入面個phone book得返幾個電話no.架, 死啦死啦, 一定係冇save返落去sim card度, 之後維修師傳幫我維修個時, 連入面d record都清埋啦~~~shit!!!

家陣, 就順便係度同各方好友講聲, 如見此blog者, 請用各方式, 如msn, icq, e-mail等, 將你個電話no. 話我知, 好讓我可以set返入部電話度....記住, 唔好咁蠢, 係呢度留言話個電話no. 俾我, 我唔幫你delete......架....

No comments: