Wednesday, April 12, 2006

我的壁報板

一直以黎去到人地屋企, 甚至乎行IKEA o個時, 成日都睇到人地d房間的佈置都一定有個『壁報板』係度。由於係舊屋冇自己房, 一直都想有自己的房間及私人空間, 所以, 搬左黎新屋當有自己房間時, 就決定一定要買番個返屋企裝。



等我介紹下個board入面d野:

左上角:
1.)有今年&上年 "環島行"的號碼布及今年的10周年揸打馬拉松的號碼布,
2.)仲有3張BB仔概相...真係我黎架...好Q呢...wahahha
3.)仲有仲有, 由於, 我平日好少去睇演唱會, 對上個次已經係2002年陳綺貞o黎香港係九展開的演唱會, 所以都特地將呢張演唱會飛keep住, 同時, 呢張飛都見証左我人生d野...不過, 過左去就唔講啦..當然啦!!! 前排Hit爆的林狗show我都有去睇架...有張飛証明我有去架...

左下角:
1.)我去過旅行的機票, 最近計有泰國, 之前就有北京(o個次係我人生中最型的一次, o個次單拖自己一個人自由行去架!!!), 仲有日本啦, 韓國啦 & 台灣....暫時係咁多, 最大希望衝出亞洲, 仲有, 如果有機會, 想去西藏!!! 超型......
2.)今年新年阿媽俾封利是, 家陣仲未拆....入面仲有錢架....
3.)自已畢業之後返的第一間公司, 一間公司有兩個身份, 一係contractor, 二係consultant, 所以有兩張唔同身份的咭片。

右面:
全部都係我同d friend Snap Shot, 由中學到依家都有d。 仲有, 右下角, 有張油畫係由公司一班同事一人一筆完成, 係張畫係為左慶祝我新居入伙而送俾我的, 多謝晒!!!

3 comments:

Erica said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Erica said...

我今年都有玩渣打10k同環島行全程~~~但成績就.....哈哈,僅僅合格囉!

Gary said...

謝謝Macy的留言...哈...咁妳比我好好多, ....跑10k(睇過你個blog, 妳係有練習...), 係朋友入面算係跑得最慢o個個, 今年環島行仲衰, 完全唔到...too bad>..