Wednesday, March 29, 2006

G 點

何謂G點呢? 就係女性某部位, 受刺激而產生源源不絕的快感從而得到高潮!!! 平時要得到高潮非一般易事, 可謂十年一遇(睇"姊妹"講)(當然啦都係要講對手架~~~)

唉, 今期我就掂呀!!!今日岩岩攪掂一份assignment, 下星期仲有個group present and indivial assignement, 下再下星期就交埋個present的report 真係可以話高潮一浪接一浪, 我個G點(大腦), 經常性處於高潮, 興奮狀態(因為成日要諗點做份assignment), 原來成日有高潮都幾辛苦架。

我家陣個腦硬碰碰咁, 個腦日諗夜諗點攪份assignment真係想死....朋友們, 你地得閒就自己攪活動啦!!! 呢排, 唔好成日問我紅字o個幾日約成點啦呀, 去邊樹反呀!!! 俾我快快手做埋d assignment, thx.....7/4/2006之後就會攪掂大部份aasignment, 就可以放下心頭大石....

No comments: