Sunday, March 12, 2006

我的同事



呢d就係各人之手信~~~

2004年7月2日, 我開始加入左BD工作, 返唔夠二日就係機緣巧合下, 由本身的backlog team轉到去WIP team, 從而認識到呢班ST2-C六子(有個係女仔), 可能大家都係差不多年紀的關係, 大家都夾得埋玩得好開心, 平日吹水無間, 四圍講是非, 用Lotus notes當chat room玩(一言我一語), 到放工去打波, 再近呢半年仲會放工出去蒲(唱k, 打邊爐, 飲酒....), 甚至乎有戶外活動(war game, BBQ, 遊船河), 大家都玩得好盡興, 大家冇所不談。 各人去旅行後, 又例必每人均有手信, 還有一起分享旅行時之樂事。各人之生日又必成另外五子傷腦筋之時, 因為, 必須為其生日禮物、 生日蛋糕上的名牌(填上祝賀說話)、生日飯餐等......都費一輪心思, 唯恐有任何錯失。

同事轉化成朋友, 呢個階段來得順暢, 自然。

六子, 各人有不同特色, 正如齒輪一樣, 亙相配合, run得順暢非常:

C1 Benny - 雖然只係識左3個月左右, 他的溶合我們圈子的速度快得驚人, 他本身係一個好多鬼主意的人, 從佢『陳綺貞事件』上可見一斑。

C3 Anthory - 富戶一名, 平日好少見佢聽電話, 反而喜用sms打字同人作聯絡工具(中文個隻), 但電腦的倉頡 or 速成就偏偏唔識。 精明投資者, 佢投資所賺應該係多過份人工(我估), 所以, 時不時請食飯, so nice。

C4 Simon - 正宗一名得把口的咸濕佬一名, 佢表面咸濕, 但內裡保守, 是一名用眼睇唔出的正人君子。 平時見佢一副玩世不恭的樣子, 但一做起公事or談正經事時就會換上一張正經臉來。 同時佢係唯一一個成日放我飛機的人, 佢放我飛機的record已經不能盡錄。

C5 Eric - 天生領導人, 全能戰士, 由於佢阿sir將近退休狀態, 基本上, 所有大小file or case都由佢follow up, 而佢亦都可以應付有餘。 可以咁講, 佢阿sir放假都冇咩事, 如果 eric放假, 佢阿sir應該會死硬。

C6 Kenix - 成日蒙蒙下, 不過, 全team人最有責任心的就係佢, 平時, 就算佢miss唔返工, 佢都會照埋頭苦幹繼續做。 仲有, 唔明點解, 佢可以冇時冇刻可以傾電話, 係office有7成時間都見到佢拎起個電話傾計, 我想知佢d friend做咩架呢, 有咩可能, 咁得閒。

仲有阿榮(幫anthory的clack) - 係近呢大半年先開始熟, 自命i.t人, 被人冠名牆頭草一名, 但卻自命清高, 不喜歡群體活動, 喜歡獨來獨往, 雖則如此, 有時發表之偉論卻異常make sence, 合邏輯。 難得大家都係比較鍾意企係d中立位置, 所有都幾夾....

再過一, 二年大家都各散東西, 希望仲可以keep住出黎反....

No comments: