Sunday, March 05, 2006

兩套戲



由於, 再過一星期將要離開自已的office轉去新地方, 而先前借了同事的VCD, 想儘快係未走之前歸還, 故此, 連續兩日就"煲"左兩隻碟, 一隻係"瘋狂初戀"另一隻係"Closer"(誘心人)。



其實, 兩套戲都幾好睇, 我唔係個d大文豪, 唔識用咩文字黎形容佢有幾好睇, 不過, 我只能夠話兩套戲都相當不俗。"瘋狂初戀"開頭係有少少悶, 不過, 到最後都幾好睇, 尤其是孫藝珍真係幾得....
而"Closer"本身係同事介紹話好睇, 套戲開頭有少少摸不著頭腦, 亦有些少複雜(尤其是四位主角個relationship), 不過, 當你睇完之後, 再細味入面d情節, 就會覺得好好睇....值得推介....

3 comments:

Anonymous said...

你可唔可以唔好咁攪笑呀??>v<
我睇曬你近期果d生活點滴ga la..**~
..我睇左鄭融果個笑到爆肚.因為我諗起你講果個情況..叫你拍戲咩??kaka..^^
你係咪因為工作壓力太大呀...kaka!!!!
..我都算比面啦..一次睇曬咁多個~~
有d之前睇過嫁啦..~
不過你都唔係因為write 喎**~

Gary said...

哈...有心有心,多謝賞面喎,留兩粒字呀!!!車!!!鄭融個單野,唉,最後俾我見到間咖哩店得d罐裝汽水,咁冇理由咁樣衰,請人飲汽水架,仲要罐裝個隻,咁就算吧啦!!!

不過,諗深一層,幾時見過有人食咖哩飲紅酒,所以我咩都冇做,係正確架....wahahha...

Anonymous said...

喂喂,

你知嗎,<誘心人>係我近幾年喜愛的戲.(我同oscar一齊個時睇),內容真係正家,好真實, 張的人性表現出來.佢同我講套戲的野係好多人會發生,果時我唔係好信,佢就話我天真,唉,家下睇反,佢係咁家喎!!!

所以,此戲值得一看!!! 

Jessica