Monday, March 27, 2006

"老練"回來的禮物



友人Jackie早排飛去美國New York出trip, 回港後, 神神秘秘的同我講買左份手信俾我.....我諗咁好死!!! 唔通買左本USA playboy俾我 (因為佢之前去德國出trip, 都買左本德國playboy俾我)。 由於大家都係官塘返工, 於是今日就相約食Lunch啦, 今日去左杏花樓食lunch, d野食一般姐, 麻麻地。

食完飯後, Jackie就份手信俾我, 係GAP度買, 佢都係GAP度都買過野俾我, 咁就係個袋度拎出黎啦, 哈, 哈, 點知原來係一條Under, 仲要係一條very colourful的un, 個公仔係馬騮仔...唉....你老練咁遠就係買條under俾我.....

No comments: