Wednesday, March 22, 2006

魚旦粉之夜


今日放工約左simon佢地打波, 好耐冇打過波, 難得有得打, 打足兩個鐘non-stop個隻, 唔錯唔錯...打到8:30左右收工。

simon話邊個食dinner, 我記得alan成日都話屋企冇飯食, 我就幫佢應承左simon, 之後eddy都話食, 我見咁情況(大家雖然係識, 但係simon同alan & eddy都唔多熟), 咁我都係去坐一坐先(我屋企有留飯架!!!), 最後就決定去『樂園』食啦!!! 就係咁開始我地『魚旦粉之夜』。

何謂『魚旦粉之夜』, 其實原先諗住食完就散水, 點知佢地食完之後, 就冇咩意欲想走, 咁就開始吹水, 呢晚我就做m.c引導大家講下d感情生活(係呀!!!幾條麻甩佬踎係個魚旦檔講埋呢d野, 有少少毛管"棟")(其實, 佢地d野, 我都已經略知一二)。

見平時大家好似好少同eddy講野, 咁就由eddy問起先, 點知佢又話自己少講呢d野, "扭扭拎拎"咁, 車, 大家都係麻甩佬, 怕乜鬼呀!!! 你講完又唔會拎你去雞姦, 最後, 由我悉心引導下, 都只係講左少少。 到阿倫啦!!! 開頭係咁e帶佢講下, 之後, 佢就將佢個感人肺府、動人故事, 講左出黎, 私人野就唔好係度講啦, 只可以係度講少少, 就係佢為左個女仔個幸福甘願放手, 呢d野應該似係零晨3點鐘概『粵語殘片』先出現概橋, 家陣都會有出現, 失敬晒, 失敬晒.....到simon, 佢d野都冇咩特別(因為 , 我聽過晒), 不過, 其中一part就好勁, 佢試過佈置一間2000呎概屋(雖然, 唔係佢), 黎逗自己女友歡喜(好似係用黎過christmas), 呢種心思幾得下, 值得學習, 掌聲鼓勵。

最後, 大家都吹到成11:30左右, 我成晚係個魚旦檔, only飲左隻可樂....挨住肚餓返屋企食原本的dinner, 就變左食消夜。

No comments: