Friday, March 17, 2006

原來我係監躉


琴日lunch, 同同事食lunch, 係閒談間佢地將官塘office稱之為監獄, 何之為監獄呢!!! 因為我地好似係監獄入面d犯咁, 成日冇所事事, 得閒打下籃球, 篤下康樂棋(當然唔係真係打 or篤啦, 比喻姐), 佢仲話我地就似係個d好勤力的犯人咁, 係監獄入面進修, 係入面做功課、溫書咁, 拎到張cert就可以快d放監, 唉, 原來, 我係不知不覺間已經變左個監躉.......

下午2:30p.m左右, 梁仔打俾我話有人full我個位, 睇下我幾時返去handover d野, 咁好啦, 橫掂冇咩野攪, 又有人同我講full我個位係個女仔, 咁就放低晒手頭上所有工作(根本一樣都冇), 就走左返舊office。

唔係講笑, 係官塘搭小巴15min左右就去到旺角, 真係話咁快就到。新黎個位女仔叫阿Mei, 好似話係上年岩岩畢業, 咁我同梁仔打聲招呼後, 就開始交代返我先前做的duty, 一輪咀講, 講完都唔知佢明唔明, 不過, 都冇咩所謂啦, 一路做一路學啦, 舊時我初黎報到, 都冇人handover俾我啦///最後, 就攪到6:00p.m左右先放佢走, 我就俾梁仔捉住清埋d手尾。 攪得黎, 再幫阿Mei再執一執返dfile, 自己都攪到成7:30p.m先返屋企。

No comments: