Friday, March 10, 2006

臨別秋波






今日係我係公司last 2 day, (聽日係星期六, 不過係長週, 所以都要返去, 順便執埋乾淨個位, 俾下一手)。今朝, 一返到公司, 就幫梁仔(我阿sir)執埋d手尾, (今日算係我last day, 梁仔仲要請假, 唔理我, 唉~~~) 攪掂之後就開始寫張list, 睇下有幾多人要請食cake(公司慣例, 走人, 就要請食cake), 計下, 計下, 都要買成4打先夠派。

12:30p.m就到office樓下的金龍船食我個farewell lunch, 除左有自己個team人之外, 仲有師姐, joey, 阿梁, may姐, cherry, yvonne, 阿榮, sammy, 真係客氣, 食完lunch就去左大班買cake, 原本, 諗住去東海堂買, 不過, simon佢地話去大班都o.k, 咁就去左大班買啦!!! 到左大班, 原先諗住買d貴少少(好似$8/件)的cake, 但係eric話唔駛買咁貴啦!!! 其實, 我自己就預左$400出黎買野俾大家食, 不過, 佢地都話唔駛, 咁就算啦, 咁都好, 慳返d, 最後, 就買左平d的cake俾大家食。

到左3:30p.m就開始, 派餅活動, 真係辛苦晒simon, eric, kenix & anthory, 佢地4個幫我派俾同事, 而我自己就要拎去俾d阿sir or miss, 逐個同d阿sir or miss起咁e寒暄二句都攪左一大餐, 最後, 派到俾到植sir個時, 佢話:『e, 你返到幾時走呀!!!』我就話聽日, 佢話:『o下!!!有聽過梁仔講過你走, 不過, 就唔知幾時走, 如果唔係就同你食餐飯啦!!!』, 唉!!! 梁仔阿梁仔, 你平日都已經唔多講野, 我走你都唔幫我通知d人一聲, 你真係......唉~~~~

派完cake之後, 就同各位同事合照作留念, 由reg到自己個邊都影左好多張相, 映完之後, 差唔多5:00p.m左右, 之後, 就拿拿臨係部相機度抽返d相出黎send返俾大家。

晚上, 自己team的同事再為我farewell(lunch個餐,可以話係食大圍飯), 於是, 就去左新浦崗一間叫『外野手』的日本餐廳食放題, 雖然, 地方,環境一般, 但係d野食都幾得下, 尤其是個d魚生剌身&天婦羅, 真係幾掂下。eric & simon佢兩個仲顛, 佢地試過一次牛脷之後, 就起勢咁叫牛脷, 保守估計, 我地應該叫左20塊牛脷食, 我地由6:30p.m開始食, 食到8:00p.m, 大家都開始飽, 咁岩間餐廳又有電視機, 於是大家就坐定定睇『天幕下的戀人』, 大家係賣廣告時候, 又再繼續食, 原先俾我地個疊『點心紙』, 都唔夠, 要佢俾多疊新的。 呢間餐廳d女侍應真係好鬼cute & 都幾nice下, 下次再介紹俾自己d friend黎食先.... , 最後, 我地睇埋套『鐵血保鏢』先走。 原來, 係未食先前, 諗住食完再去『shoorter』飲野, 傾計, 點知, 食完之後, 個個都話頂唔蒲, 話唔想再有d野放入口 or 塞入個胃度, 咁大家就散水....

我覺得自己好好彩識到呢team同事, 有anthory, benny, eric, kenix & simon, 大家都好好玩, 有咩事大家都會互相幫忙, 老套一句:『希望大家前程似錦。』

No comments: