Tuesday, March 21, 2006

老屎忽之集體回憶



上星期六, 因為jessica生日(正日係星期五), 所以就按照慣例出黎食返餐壽宴, 訂左7:30p.m Fat Angalo食America Food。 下午, 先約jessica落尖咀執返佢 & jaemi份birthday gift, 佢兩個份禮物就勁羅, jaemi就係Gucci的銀手飾, 而jessica仲勁就係Hemis的皮手帶。買完之後, 就搭船過海, 係灣仔附近食左個tea, 差不多, 7:00p.m就行過去銅鑼灣。7:30p.m就上左去Fat Angalo, 今次有judy出席, 通常我地呢班識左十幾年, 亦都可以話係由中學識到依家(係F.1已經識個隻)的老屎忽, 出到黎都係講返中學d舊事, 雖然次次都係咁講, 但係唔知點解, 永遠都可以重複又重複, 都係咁好笑.....

就係咁, 今晚, 我就特登, 係床下底搵返d中學時大家o個d相出黎, 寫下佢地, 無論樣貌, 身材, 以至心智有咩變化~~~~

1.)呢個勁啦~~~!!可以用十年人事幾(十)翻新黎形容jessica, 佢由一個『脹皮艇』身形, 去到家陣, 可以比美『鄭因而』血哭史, 激瘦過程『true man show』, 但係佢依然keep住女人最應該keep住的東西, o個一個party係冇瘦度, 好野好野。佢亦由一個可愛小豬妹變成家陣一個bar場擘酒后(佢家陣收左山), 可以話係前無古人, 後無來者....仲有, 佢對工作個份『熱誠,』 同一個工作狂冇咩分別.....

2.)呢個就由一個對『性』相對貧乏的小妹妹(妳同佢講可樂可以殺"精", 佢都信架!!!wahahha)變成一個貪慕虛榮的實幹女騙徒christy, 係呀, 佢成日呃d客錢架...佢就係用呢d錢黎買佢個d咩new balance歐洲version, Levil日本version.......數之不盡.....但係佢都係一個十分長情的小女人....佢深信以佢自己的旺夫, 自己另一半一定會飛黃騰達, 所以佢有個拍左拖10年的小小小小小小小小小超人係身邊。

3.)呢個就係o個位小小小小小小小小小超人ivan, 佢由中學開始, 都係keep住係全級頭10名之內, 佢對學業執著, 可以係冇人能比, 佢可以為左考唔到第一, 會唔開心到喊(佢當時係考到第2), 終於比佢達成心願, 升到全港最高學府- HKU......恭喜晒!!! 畢業出黎, 人大左, 知道自己另一半如此貪....唯有將自己小宇宙發揮到極點, 發誓要做個有錢人, 佢另一個稱號叫『有錢男朋友』

4.)呢位迷途小羔羊camus, 終於回歸主懷抱, 由一身旺角賣咸碟長毛飛仔look, 變成依家的小天使, 佢身邊的馬利亞(melody)可以話係功不可沒, 雖然係中五畢業, 但係佢一直不斷進修, 永無休止, 體現活到老學到老, 同時由當初想成為漫畫家變成現在的設計師 如果, 佢再努力d成為出名設計師, 我諗『傑出華人系列』可以搵佢拍一拍。

5.)骨瘦如柴的jaemi, 唔知係佢家族遺傳定係有咩問題, 佢同佢細佬, 本身生活好健康(起碼健康過jessica), 唔知點解, 病魔永遠係攪住佢地。幸好, 上天有好生之得(係呀!!!佢都係信教), 俾佢執到件好男人, 有人照顧, 可以話係有仔萬事足, 佢亦係暫時我識的人當中, 係一間公司度做足咁多年都冇轉工的人....佢對公司有一種家的感覺, 好有歸屬感。

6.)呢個人係我一生之中第一個識的高人thomas, 唔係講佢個智慧, 係講佢高度, 佢好很高, 真係好高, 高到呀~~~~, 仲有, 佢隻眼好細, 細到好似一條線, 你平時根本唔知佢係打開左隻眼未, 佢打唔打開隻眼, 你都係見唔到佢個眼珠。佢係中三o個時已經俾miss批死, 讀唔到理科, 佢到依家都一直懷恨在心, 不過, 佢口中就會話, 好彩讀唔到理科姐, 我知佢係得把口。 不過, 佢都好好, 可以搵到一份成日飛的工, 可以增廣見聞, 成日見客, 可以話係岩晒佢個辦(佢係超級吹水王)....

總結, 呢一班就係我最熟的中學同學之一啦....多謝收看///

2 comments:

Anonymous said...

喂..

等我係第1個覆你的人先..
第1:
各下見到的相差唔多有10年,所以本小姐的樣已經變左好多啦!
第2:
我並唔係咩劈酒王,只係有時喜愛酒仔同音樂.但係澄清<酒並唔係我朋友,因為佢成日令我嘔.>
第3:
本人真的開心,這個生日派對有你地參加,本小姐真係唔知講咩好啦!
我愛你們!!

PS: 阿吳生,唔該你POST番的我好樣的相,我都要有市場呀!!

Jessica

Camustudent said...

好啦,吳生,我第二個覆你,睇得出你係揀相方面花左D心思,有意地搵一張最接近“旺角賣咸碟長毛飛仔look”呢個term既相片,查實在Thomas同Ivan那張相的右手邊既都係本人,個樣冇咁長毛冇咁飛仔,仲幾sharp醒,從這事看出,傳媒既野,唔可信呀,哈﹗

Jessica,唔緊要,要睇靚相去我個flickr,內裡都有大家既相,我保證唔靚既唔放上去。