Tuesday, September 19, 2006

同一屋簷下 - 生日camp (中)

我地就排隊去搭巴士入去, 上左巴士之後, jessica問要幾耐先到, thomas答大約7, 8個字左右啦, 點知jessica 『O』晒咀咁話:『o下, 我上次搭的士都係3個字左右』, 大姐, 你都識講啦, 你個架係的士, 呢間係巴士, 邊樹有得比架!!! 就係咁我地就"登"左成大半粒鐘巴士就到左塘福, 係呢段時間, 我見牛牛長期伏係堅度, 睇黎佢個情況好似唔多樂觀。

見到麻!!! 病牛食緊排包~~~

拎左鎖匙之後, 有人帶我地去開門, 見間屋都幾靚入面都尚算o.k, 聽之前租屋o個位sales話間屋本身係有d公司包左俾佢地d staff玩, 不過, 岩岩contract完左, 所以就放返出黎俾人租。 大家一入到屋就放低晒所有行裝, 之後個個都 左係部電視機前面, 好似成世都未睇過電視咁。 入到黎時間都差不多5:30p.m左右, 大家休息左一陣, 就開始預備今晚BBQ d野食, jessica就用d錫紙包住d金菇呀, 銀鱈魚呀, 而jaemi就幫手包粟米, 我地呢d粗人都係做d搬搬抬抬暫時唔駛出手住, 就係呢個時候, 牛牛終於都頂唔順, 話要入房休息下, 就係咁佢就一入不起, 成晚BBQ時段佢都係房訓覺冇起過身。6:15p.m左右我地就浩浩蕩蕩咁出去set場, 開頭我地租屋個時以為有個BBQ爐係我地門口俾我地燒(我地租地下個層), 點知去到既時候佢就話冇, 要行兩步過隔離有個小型BBQ場先有得燒, 不過是但啦, 家陣同佢嘈都冇意思, 何況都係兩步姐。

燒到後尾, 個個都停晒手, 就搭左個簡單爐具煎熟d雞翼, 唔駛拎住支叉慢慢燒

係thomas快手出火既情況下, 話咁快個爐就起好左有得燒野食, 好耐未試過咁少人燒野食(得6條友仔), 因為平時都係成村人少則十個, 多則起碼廿個, 要有兩個爐先容納到咁多人, 不過, 我不嬲都覺得多人有多人既玩法, 少人又有少人既樂趣, 尤其是今次全部都係真正自己人, 就算d比較敏感話題都可以放擔d講, 唔係齋吹水, 而係可以傾下大家既私人野, 大家傾落先知有d野唔講開都真係唔多知既事, 由6:30p.m開始邊燒邊傾計, 不知不覺, 就燒到成12:00a.m左右, 其實係BBQ既途中, 堅都有入去睇過牛牛情況係點, 仲買左個餐蛋麵過佢食, 不過, 佢食完之後又再訓過都係冇出到黎...

是日大贏家- 牛牛, 都唔知佢係唔係真病~~

執野d野就返入間屋度, 大家休息左一陣, 而牛牛都訓左差不多6個鐘, 開始有返少少精神起身出左黎, 枚后jessica又係bar場學識左一隻新game, 於是就教我地玩, 至於個game係點玩, 就唔係呢度講想知就留言or其他途徑問我啦!!! 玩落就越玩越開心, 之後, 枚后就提議不如買d酒上黎玩, 會玩得開心d, 於是佢就同thomas出左去買酒, 由於間士多收成點鐘而且仲要係我地間屋附近, 所以買起野上黎都好方便, 佢地一買就買左3支藍妹, 枚后所言非虛, 大家酒過三巡真係玩得放d, 阿牛都有份玩, 由於佢唔舒服既關係, 如果佢輸左就由堅黎頂酒, 不過, 總結返最後, 阿牛係唯一一個一舖都未輸過既人, 都唔知佢真病定假病。



3支酒話咁快就飲晒, 見大家都興高采烈, 我就提議買多幾支上黎再玩過, 點知我同camus出到之後所有士多都已經收晒舖, 冇計, 咁就返去啦, 返去既途中係遠處見到間屋熄晒燈, 都估到呢班友仔咩樹, 總算佢地有心, 無買到生日蛋糕, 都有返個生日雪糕俾我, 就係咁係17號既夜晚, 佢地就提前慶祝我既生日, wahhahahahahah~~~

(再待續~~)

2 comments:

Jessica said...

我係係好正常的朋友教導下學玩家,並唔係咩枚后呀..之但係我的朋友仔好似阿達咁,洒係佢知己..冇洒唔係咁好玩呀,係咪..睇見你成隻紅燒豬咁,好好睇哇!!

Anonymous said...

唔話比人知佢係飲完酒後變咗隻燒豬,重以為佢剛剛暴晒完添... haha