Thursday, September 28, 2006

210

都估唔到自己可以咁鬼得閒, 由上年九月開始打第一篇blog打到家陣, 不經不覺已經一週年, 經過我既粗略計算, 自己post左出黎既blog都已經有210篇(包括此篇blog), 咁即係話我隔日, or日日都會打一篇blog, 諗諗下都覺得自己幾過份, 邊樹可以有咁多野寫, 不過, 正所謂寫開有條路, 有時, 有d野發生左都想係個blog度同d朋友分享下。

其實, 我個blog既人流唔算好多, 可以話係幾少添, 平日都係得閒冇事自己click上黎。不過, 都有一批忠實既讀者, 在此亦多謝你地上黎&留言, 我係好鍾意你地係度留言架, 基本上你地留言的話, 我都一定會reply返。仲有透過呢個blog, 令我識到新朋友Macy, 一個來自火星但身高不足5尺既外星人, 先前仲原定大家可以返大陸玩但因意外而cancal左, 希望下次有機會再去。 縱然朋友之間少左聯絡, 但可透過blog讓身邊既朋友知道小弟近日既狀況, 有例子就係Emmy, 今年年頭見過佢之後都冇再見過佢(佢忙時, 我又忙), 但透過此地方都可以知道大家既狀況。 仲有, 有左呢個地方之後, 自己開始多左留意身邊既事物, 希望帶出一點點放係個blog度, 同大家分享一下, such as: Pink - I travel, so i am alive, 我睇完之後都會推介俾大家, 希望大家都可以睇到d靚野。 當然啦, 呢個blog亦都變左我d老友既聚腳地, 大家如果見到有咩岩topic就可以大家係留言版, 你一言我一句, 何其痛快。

最後, 希望有更多我既朋友上黎睇本人既blog, 就算唔係我既朋友都無任歡迎, 我都鍾意識新朋友既, 當然最好既就係多多留言啦~~~

4 comments:

Camustudent said...

死癲仔,竟然寫左二百一,我連一百都未有呀陰公。

Anonymous said...

火星人係我既秘密......本來都唔打算公開我既真正身份,唔想嚇親D地球人,又驚D地球人會殺左我黎解剖,你都知D地球人好恐佈架啦,10幾年前,某星球既羅生(即係你朋友朋友朋友朋友個朋友)都俾地球人解剖黎,仲要上埋電視,咩'睇真D'喎,所以我一直隱藏自己既身份,點知你咁樣踢爆我~~~好,你不仁,我不義,我都要踢爆返你.......

其實Gary係一個土星人黎架!

P.S. 我勁過你,我有25X篇blog~~~

Gary said...

camus:又唔好話我係癲, 只不過, 有時心血來潮咪寫多兩句之麻....

Gary said...

我是火星人: 唔好意思, 我已經係港化左既土星人, 唔怕話你知, 我家陣連身份証都攞埋, 仲有我係地球, 仲可以享有什麼醫療福利呀...等等...

仲有呀...你有成25x篇, 咁你咪仲冇聊過我, 你仲成日話我因乜解究咁多野寫, 原來你仲多過我....