Monday, September 25, 2006

大作戰

之前講過幫Claria考牌, 上星期五就考Mock, 今次我既身份係幫手做影相佬 & date entry, 都好, 做d簡單既野唔駛用腦, 上年幫手計數計到頭都大晒。

星期五一朝早成班candidate就返office總部拎題目 & briefing, 而我呢d小嘍囉就負責standby, 當Claria拎到份question paper之後, 我就拎去影印 & scan落部腦度再send出去俾Claria個d advicer, 之後, 小菲&其他helper就已經一早係附近一間麥記霸左個地盤, 方便陣間Claria & Jacky過黎可以brief條題目俾大家一次, 等大家可以清楚各人要做d咩 & 搵d咩資料。

之後, Claria, Jacky, 我, Steven & Jenny就一齊車, 出發去做site inspection, 今次個site係西環既摩星嶺, 個project係要將呢座前身係Police 轉做一間rehibitation, 去到之後, 又係一座廢左8年既building, 不過年年題目都係做呢d野, 所有人都見怪不怪, 不過, 今次座building既condition就唔算係特別差, 而我, steven & jenny主要負責影site surrounding既相, 影完相都差不多12:30p.m, 我地就返旺角基地總部。

由於我係dataentry, 所以一開始係冇咩野做行行企企食飯兩味, 而我地呢3日無論係lunch定dinner都係叫外賣返黎食, jacky先前已經去探究過基地附近各間餐廳質素後, 搵到一間大會指定外賣供應商作無間供應(因為佢夠平靚正), 而呢幾日因為大家都困係基地入面做野做到天昏地暗, 大家簡直係與世隔絕, 所以每次"放飯"時候, Jacky都會用部notebook上now, 開返當日既一點新聞報導 or 六點半鐘新聞俾大家睇, 等大家仲可以同社會緊發生咩事, 哈, 哈。 唔係講笑呢幾日, 由朝早10點, stay係基地起碼有14個鐘, 晚晚都成點零兩點先收工, 第2朝又10點再返到基地做野, 自己做assignement都冇咁勤力。

考牌小知識: 等我再講多少少, 呢個試係考d咩啦!!!! 其實呢個試係由HKIS(香港測量師學會)係每年既11月舉行, 而學會會俾考生一個題目, 通常都會叫考生將一座building本身既用途更改, such as: 將個七層樓高既公屋轉做一個展覽中心, 而身為一個專業既building surveryor(考生)就要考慮多方面因素係3日2夜時間入面作出一個proposeal出黎, 再persent俾examiner聽。 更改一座大廈既用途當中要考慮的事係十分之多, such as: 佢本身既水渠, 走火通道, 電力供應, 內部間隔分佈, 而設計當中又要符合建築條例, 所以, 一個人做 or 諗咁多野, 仲要得個3日時間perpare係冇咩可能, 所以就出現左我地呢d helper既出現幫手。

No comments: