Thursday, December 28, 2006

飢寒交迫

琴晚suki打電話搵我, 佢黎緊要交dissertation(佢唔係我學校), 但係岩岩斷大纜所以上網搵唔到journal & information, 所以想叫我幫佢係學校借書, 咁橫掂今晚會約左supervisor係學校傾dissertation d野, 所以就順便約埋佢今晚放工返學校等。

6:30p.m就同阿sir傾完, 今次meeting好順利, 同阿sir agree左個topic同方向, 一切就可以大大力進發。 之後打電話俾suki, 佢就話on the way黎緊, 差不多7:20p.m佢就到左學校, 我就俾左張student id card佢, 等佢自己入Lib慢慢搵, 我就係學校campus搵個地方坐住等佢, 原先諗住都係等一陣就攪得掂, 點知一等就係campus度等左3個鐘有多, 撞鬼, 今日自己only著左一件衛衣+條頸巾, campus大風不特止, 個人仲要鬼咁肚餓。 好彩佢曉打俾我, 唔係我差d以為佢係Lib入面暈低左。 最後幫佢借埋書成10:30p.m先走人。

Suki你同我聽住, 你好好地做好份dissertation, 唔好無辜負我今晚係出面食左3個鐘既西北風。

p.s: 今晚係等suki期間, 冇聊冇野做見到便利賣$5本, 就買黎消磨下d時間, 睇睇下見到有段小篇幅關於羽絨城, 望清楚內容, e, jessica妳上雜誌訪問呀!!好威呀!!! 駛唔駛我幫妳剪低佢呀!!wahahaha~~~

2 comments:

Anonymous said...

吳先生,

首先, 很對不起!! 因為我太專注搵資而忘記留意時間, 而且也想不到你那天穿得這樣單薄呢....

我份final project已完工了.... 現在只能"等"... 在這段時間, 我已盡了我的能力完成這份thesis, 我也不希望得到Re-do / Re-take這樣結果!! 所以希望能一擊即中啦!!

最後, 就係我不會要你白幫我的, 就算你唔講我都一定會請你吃一頓大餐的.... 不過, 估唔到你..... 哈哈...!!

Gary said...

叔琪: 大姐, 咁我都冇估到你搵到咁耐架麻...不過, anyway, 所以野都已經完晒, 恭喜晒你, 至於成績已經係後話, 家陣咩都完晒!!!

你要多d休息, 仲有既就係唔好成日將d野諗埋一邊, 自己relax下...書...暫時..算讀完, 就出去玩下啦!!! 遲d再係唔係考廾考牌遲少少先算啦啦!!!

仲有呀...飯..你梗係要請啦..仲駛謂既, 仲有呀..你諗埋去邊樹食添呀..咪鬼要我諗呀...
p.s你最尾個句想講咩呀!! 咩"不過, 估唔到你...哈哈...!!"<---what the meaning is....??