Monday, December 25, 2006

叮噹馬頭

今日聖誕正日Camus約左我地去參加睇佢係教堂既洗禮大典, 由於前個2日都玩到好夜, 訓得唔多, 都怕今日起唔到身, 已經一早教定個鬧鐘叫自己起身, Jaemi約我9:45a.m係九龍塘火車站等(因為Camus個教會係馬鞍山)自己已經將個鬧鐘就教8:30a.m起身, 點知自己最後都係要成9:00a.m先撐到起身, 快快手刷牙洗面換衫出門口, 本應應該可以好快可以出到去九龍塘, 點知一落樓就送車尾, 又要等下架巴士, 去到南昌站又好多人上車, 又拖一拖, 攪到我d時間遲晒, 最後都遲左15min先到九龍塘火車站。 一路坐車就一路俾Jaemi話我遲到, 就係呢個時候Jaemi就收到Thomas電話, 話Jessica今朝起唔到身應該黎唔到觀禮, hehe, 有人墊我底, 應該冇人記得我遲到啦掛。

咁去大學站就join埋Thomas一齊搭小巴過去教堂度, 點知去度教堂附近個時, 突然收到Jessica個電話話家陣飛的過黎, 嘩!!!! 原本佢既指標係低過我架麻, 家陣俾佢話飛的過黎, 一下子型晒!!! 俾佢攞晒彩添!!!

Andway, 今日係Camus & Melody係信仰上既一種肯定, 希望神對佢地有幸福, 愉快既祝福。

2 comments:

Camustudent said...

多謝大家為了我的洗禮而在平安夜後這難得的休息時間裡勞苦奔波,多謝大家的出席,多謝Thomas,Gary & 阿譚為我拍的照,真的非常感謝大家﹗

最後,再次多謝Gary你為我和Melody在此處所作的祝福﹗願神同樣也看顧你和你的家人﹗

Camus

Gary said...

Camus: 幫你影幾張相又有幾閒呀!!!大家咁熟駛乜講唔該呀!! 最重要大家多d出黎玩就真!!!

不過, 黎緊1-3月我應該會好比較忙, 因為呢段時間將會係份論文既高峰期, 到時可能就要你地做住coordination先啦!!!